|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Problemer med å skrive innlegg i FirefoxHar fått et merkelig problem. Jeg får ikke skrevet innlegg i Firefox. Eller, først virket det bare å skrive et innlegg. Skulle jeg skrive et til var ruten blitt grå og det gikk ikke å skrive. Måtte restarte firefox og da kunne jeg skrive et innlegg til før det samme skjedde. Slettet cookies, men da ble det bare verre, nå kan jeg ikke skrive noen innlegg i hele tatt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
|
Sv: Problemer med å skrive innlegg i FirefoxHar du noen utvidelser installert? Er javascript-aktivert? Bruker du Firefox 3? Har du forsøkt å trykke cmd/eple + R for å tvinge nettleseren til å oppdagere midlertidige filer? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
sangfugl
|
Sv: Problemer med å skrive innlegg i FirefoxJeg har også hatt noen problemer med Firefox. Mine problemer har vært at formateringen ikke "virker". Når jeg skriver med linjeskift og andre formateringer, så forsvinner de når jeg poster, og alt kommer bare i ei smørje.
|
![]() |
|
|