Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vannkokertråd

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-08, 09:51   #1
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Vannkokertråd

Vil du vise fram en vannkoker du liker eller hater? Har du noen sterke meninger om vannkokere? Fyr løs!

Bakgrunnen er nok at jeg må ønske meg en vannkoker til jul og ikke vet hvor jeg skal begynne. Finnes det for eksempel en som er litt termokanne? Og fin?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 09:55   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vannkokertråd

Jeg har ingen sterke meninger om vannkokere nei, men er veldig fornøyd med min som en snill Drage kjøpte til meg da hun var på besøk her i fjor.

Gammel 15-10-08, 09:56   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Jeg har ingen sterke meninger om vannkokere nei, men er veldig fornøyd med min som en snill Drage kjøpte til meg da hun var på besøk her i fjor.

Den har jeg og

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 10:02   #4
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Den var kul. Jeg har en ekkel, stygg og dum hvit greie.

Gammel 15-10-08, 10:07   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en teit en, jeg vil ha ny.

Gammel 15-10-08, 10:07   #6
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har en gammel sliten Philips nå, men ønsker oss denne til jul. Den hører sammen med kaffetrakteren vår som vi er kjempefornøyde med.

Siemens Vannkoker Porsche TW911P2

Kaffetrakteren

Siemens Porsche Design Kaffetrakter

Gammel 15-10-08, 10:22   #7
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Den jeg har nå, ser utilsiktet ut som en ond pingvin, men den har sånn gammeldags løsning med varmeelementer oppi, og det er visst ikke så sunt.
Jeg kunne gjerne hatt en ny som ser enda mer ut som en ond pingvin, men det virker ikke å være noen stor kjøkkendesigntrend.

Gammel 15-10-08, 10:55   #8
Left
Passiv

Standard

Jeg har en skikkelig stygg beige sak, som også har varmeelementet oppi. Hm - vurderer å kjøpe en ny ja.
Denne kanskje?

koster sikkert skjorta, men du verden den var fin! (Alessi)

Eller denne:

Dualt vannkoker. Aldri hørt om, men den var fin gitt.

Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 11:10   #9
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Vi har en gammel sliten Philips nå, men ønsker oss denne til jul. Den hører sammen med kaffetrakteren vår som vi er kjempefornøyde med.

Siemens Vannkoker Porsche TW911P2

Vi har den gamle versjon av denne og er veldig fornøyd med den.

Gammel 15-10-08, 11:36   #10
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Den har jeg også! Veldig grei.

Gammel 15-10-08, 12:26   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har samme som trøtt, Acsa og andre over her i tråden. Kjapp og grei, og ikke så aller verst å se på. Fin er den jo ikke, men den er ikke stygg heller.

Gammel 15-10-08, 12:32   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vannkokertråd

Vi har hatt en sånn før:
http://www.foreldreportalen.no/forum...ight=vannkoker

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 12:35   #13
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Mannen min er veldig klar på at vannkokere skal si pling. Hvis ikke de sier pling når vannet er ferdig, er de visstnok ikke noe å ha. Vi kjøpte derfor den som plinget, men nå har den sluttet å plinge.

Gammel 15-10-08, 14:00   #14
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg har en skikkelig stygg beige sak, som også har varmeelementet oppi. Hm - vurderer å kjøpe en ny ja.
Denne kanskje?

koster sikkert skjorta, men du verden den var fin! (Alessi)

Denne har jeg og er veldig fornøyd!

Gammel 15-10-08, 14:02   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en stygg, hvit en. :bidrar:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 14:04   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har en fra Dualit, ikke den over her, men mer kuleformet i samme høyde som den fra Alessi. Er veldig fornøyd!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 14:22   #17
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har hatt Bodum vannkoker i 10 år nå, og den er like rask som den dagen vi kjøpte den, og ser like fin ut også.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 14:24   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den Dualit-vannkokeren som det er bilde av over her. Bare i lyseblå!.

Dvs lyseblå der den andre er hvit - stålet er stål.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-08, 15:07   #19
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg har den Dualit-vannkokeren som det er bilde av over her. Bare i lyseblå!.

Dvs lyseblå der den andre er hvit - stålet er stål.

Holder denne vannet varmt en stund? Den var nydelig, og ligger an til en førsteplass på ønskelista mi.

Gammel 15-10-08, 16:33   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri forstått hvorfor man trenger en vannkoker. Gode argumenter? Vi drikker aldri te og vannet til babyens grøt koker jeg bare i kjele.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.