|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Handlingsplan ...Jeg sitter her med en handlingsplan som ikke ligner på handlingsplaner jeg har jobbet med tidligere.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Handlingsplan ...jeg sitter her og skal egentlig skrive på prosjektoppgave i prosjektledelse. Derfor kan jeg si at handlingsplaner skal følge en viss oppskrift, men det er ganske omfattende å beskrive.
|
|
|
|
#3 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Handlingsplan ...Har du en bokanbefaling?
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Handlingsplan ...Handlingsplan: strategiske handlinger som skal gjøre oss i stand til å nå fastsatte mål. Handlingsplanen konkretiseres med aktiviteter, milepæler og en fremdriftsplan. Handlingsplanen kan være flerårig.
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Handlingsplan ...
Det er i hvert fall ikke noe festlig å skulle lage en sammen med noen som ikke har peiling.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Handlingsplan ...
Du har min fulle sympati og forståelse.
|
|
|
|
#8 |
|
Tåler regn
|
Sv: Handlingsplan ...Først må man jo ha en markedsplan og gå utiifra. Da har man som regel utarbeidet en SWOT analyse. Utifra den, så lager man en handlingsplan. Man setter da opp hva som skal gjøres, når og hvem som er ansvarlig for de forskjellige oppgavene. Sist redigert av Pelikan : 15-10-08 kl 17:54. |
|
|
|
![]() |
|
|