|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Ecover-miljøvennlig rengjøringJeg har kjøpt Ecover rengjøringsspray. Men hvordan kan jeg vite at den faktisk er så miljøvennlig? Kan noen kjemikere el.l. si noe om dette?
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Ecover-miljøvennlig rengjøringhttp://www.ecover.com/no/en/Products...einiger+UK.htm |
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Ecover-miljøvennlig rengjøringVi bruker denne, og har alltid vært fornøyde.
|
|
|
#6 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ecover-miljøvennlig rengjøringJEg har ikke brukt den rengjøringssprayen du nevner men bruker vaskemidlene fra Ecover til alt tøy. Er kjempebra! Jeg var ikke så fornøyd med oppvaskmiddelet og vaskemiddelet for toalett fra Ecover. Men tablettene for oppvaskmaskin er også bra. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Ecover-miljøvennlig rengjøringHva som ikke var bra med ecover oppvaskmiddelet? Jeg har både det og sonett sitt, men jeg tåler sonett sitt bedre selv om de sier at det er dårligere. |
|
|
|
![]() |
|
|