|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får man kjøpt bare trekk til Voksipose?Hvis ja, hvor mye koster noe sånt? Og finnes det nettbutikker som har det?
|
|
|
#2 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Får man kjøpt bare trekk til Voksipose?De får du. Tror det koster ca 800, men er ikke helt sikker. Jeg kjøpte for 4 år siden for 600 kr, og posen ble som ny den.
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Får man kjøpt bare trekk til Voksipose?Det er å få kjøpt, men de er ganske dyre. Jeg var og spurte på en butikk, og fikk beskjed om at det lå like under 1000-lappen.
|
|
|
|
#4 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Får man kjøpt bare trekk til Voksipose?Hm, det var ganske dyrt. Får tenke litt på det.
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Får man kjøpt bare trekk til Voksipose?Koster en tusenlapp ja. Eller: Det er forskjell på om du kjøper en av de trekkene som allerede finnes, eller om du selv vil velge ytterfarge og innertrekk.
|
|
|
#6 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får man kjøpt bare trekk til Voksipose?Ja, nytt trekk var ganske dyrt, billigere å kjøpe hele posen brukt på nettet =)
|
|
|
#7 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Får man kjøpt bare trekk til Voksipose?Her skal du finne det du leter etter
|
|
|
|
#8 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Får man kjøpt bare trekk til Voksipose?Jeg skulle vist deg bilder inne på NM, men ingenting fungerte den dagen jeg prøvde og etterpå forsvant det for meg. Legger ut bildene av voksiposen før og etter farging her istede.
|
![]() |
|
|