Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Faust-forestilling i London!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 22:29   #1
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Faust-forestilling i London!

Sjekk hva jeg skal på, da! En venninne som bor i London var og så denne "forestillingen", og ettersom vi begge er veldig interesset i alt som har med Faust å gjøre, foreslo hun at jeg skulle kommer over og se på!
Så nå er fly- og teaterbillett i boks! Wow, det ser virkelig bra ut! Har fått strålende kritikker i alle aviser!


punchdrunk.org.uk

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:41   #2
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faust-forestilling i London!

Så gøy!
Dette skulle jeg gjerne ha vært med på!

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:43   #3
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Faust-forestilling i London!

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Så gøy!
Dette skulle jeg gjerne ha vært med på!

Det ser herlig ut! Det morsomme er at jeg reiser til London med en tredje venninne - som er skikkelig mørkeredd og redd for skrømt og spøkelser og det hele. Kan bli artig

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 22:51   #4
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Faust-forestilling i London!

Åh!
Jeg savner London. :snufs:

Det blir storartete, ikke noe er som en real jentetur.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 00:53   #5
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faust-forestilling i London!

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

Det ser herlig ut! Det morsomme er at jeg reiser til London med en tredje venninne - som er skikkelig mørkeredd og redd for skrømt og spøkelser og det hele. Kan bli artig



Da synes jeg du skal ta henne med på The London Dungeon Museum også.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:11   #6
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Faust-forestilling i London!

Å-*misunnelig*
Høres kjempemorsomt ut God tur !

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 09:18   #7
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Faust-forestilling i London!

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.



Da synes jeg du skal ta henne med på The London Dungeon Museum også.

Hun har vært der for mange herrans år siden. Hun og den mørk- og spøkelsesredde kjærsten hennes snakker om det den dag i dag!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:35   #8
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Faust-forestilling i London!

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

Sjekk hva jeg skal på, da! En venninne som bor i London var og så denne "forestillingen", og ettersom vi begge er veldig interesset i alt som har med Faust å gjøre, foreslo hun at jeg skulle kommer over og se på!

Den ser veldig spennende ut. Skal tro om det går an å få til en tur til London på nyåret?

Ben " mind the gap" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 12:53   #9
Linemix
Aktiv
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 244
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Sv: Faust-forestilling i London!

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Den ser veldig spennende ut. Skal tro om det går an å få til en tur til London på nyåret?

Ben " mind the gap" Murphy

Du, de er virkelig flinke med informasjon på tuben i London! Det fårn si, altså. Der er det lett å komme seg hit og dit og få med seg viktige sporveisbeskjeder.

Hva er det de sier i NY, da? Watch the closing doors?
En amerikansk venninne fikk seg forresten en god latter av klistremerkene som er på t-banene i Oslo: "Barn bør leies." Jasså, så de bør ikke kjøpes, altså. Nei, nei. Nå får det vær nok avsporinger i en ellers ganske rolig tråd.

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 16:00   #10
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.126
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Faust-forestilling i London!

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Den ser veldig spennende ut. Skal tro om det går an å få til en tur til London på nyåret?

Da vet du hva du kan ønske deg til jul, i alle fall.

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

Hva er det de sier i NY, da? Watch the closing doors?

I München sier de "Zuckbl!" uttalt med ca. én og en halv stavelse. Litt som "dølkes", som de sier på T-banen i Oslo, bare enda mer effektivt, siden det de visstnok egentlig sier er "Zurückbleiben, bitte!".

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no