|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Nå må dere bare hjelpe meg.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Si gjerne aldersgruppe og evnt interesser/hobbyer/typer mennesker.
|
|
|
#3 |
|
Tåler regn
|
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Har du spurt dem om det er noe de samler på? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Trøtt
|
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Jeg er veldig lite fan av kreative gaver. Penger til vinfond eller hagefond er fint! Eller penger til en reise de sparer til.
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"
Hun er 35, han passert 40. De liker friluftsliv, musikk og ellers vanlig familieliv. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"De har ikke lagt ut ønskeliste hos Christiania GlasMagasin eller Tilbords da?
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Årgangsvin som blir bedre med årene? *roper på Veronal*
|
|
|
#10 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Hva med ett reisegavekort, evnt høre med andre gjester og spleise på ett
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Hva med gavekort på et matkurs? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"En årgangsvin som de kan drikke på sin 5-års bryllupsdag.
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Slike små, sammenleggbare snapsglass til turbruk og en god likør?
|
|
|
#15 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"For ca 500 kr får du en svært god vin eller konjakk/whiskey i kasse/eske på polet, det setter de nok pris på hvis de er nytere mht mat og vin.
|
|
|
#16 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Synes god vin høres ut som en kjempefin gave! Ellers har jeg noen ganger vært kjedelig og gitt en god gryte/stekepanne til dem som har "alt", for det er ofte noe en ikke får nok av. F.eks. leirgryte om du tror det kan være interessant?
|
|
|
#17 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"De aller fleste brudepar legger jo ut ønskeliste.
|
|
|
|
#18 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt" |
|
|
|
|
|
#19 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"Vi fikk reisehåndklær til vårt bryllup, som man kan kjøpe bla på Nomaden (eller www.nomaden.no). Vi fikk også sitteunderlag, stormkjøkken og gode håndklær og sengesett. Deilig!
|
|
|
|
#20 |
|
Off the map.
|
Sv: Trenger tips til bryllupsgave til de som har "alt"bærbusk eller prydbusk til hagen? Kanskje litt dumt nå på vinteren??
|
![]() |
|
|