Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Våt helg i vente ... (bt.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-08, 15:34   #1
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Våt helg i vente ... (bt.no)

Sitat:

Bergen kan få 80 millimeter regn i helgen. Enkelte steder kan det komme så mye som 150 millimeter.
Hvis ikke noe radikalt skjer med meteorologenes prognoser, blir det sendt ut flomvarsel fra Norges vassdrags- og energidirektorat i morgen. Direktoratet sender bare ut flomvarsel dersom det er minst en femårsflom i vente.

Fra Bt.no

I'm only happy when it raiiiiins.

Vi skal tydeligvis få betale for at det har vært varmere ...

Sitat:

– Vi har passert normalen for nedbør i oktober forlengst. Normalen for Bergen er 271 millimeter, hittil har vi fått 345. Takle er langt våtere. Der har det regnet 458 millimeter hittil i oktober, sier Anglevik.
Rekorden for oktober er fra 27. oktober 1995. Da falt den 184 millimeter. Våteste oktober var i 1967, da det falt 557 millimeter. Den tørreste var i 1920, med 13 millimeter.
Årets ni første måneder er de nest varmeste i historien, med en snittemperatur på ti grader. Normalen er 8,2. Bare 2002 var varmere, med et snitt på 10,5 grader.

Gammel 23-10-08, 15:49   #2
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)

Syns det har regna i ett siden august, jeg.

De siste par ukene har den ene kulingen avløst den andre her ute. Det uuuler rundt hushjørnene, og katten har fått permanent bosted under sofaen pga bråket. Pysekatte.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 15:52   #3
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Man har da regntøy og goretex sko eller sjøstøvler.

Dessuten; *peker på signaturen min*

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-08, 15:57   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Støvlene mine har revnet bak på hælen. Sprekk i sømmen. :sutre:
Nå må jeg kjøpe nye. :vilikke:
Jeg vil ha mine lyseblå fiiine støvler.

Gammel 23-10-08, 16:15   #5
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Støvlene mine har revnet bak på hælen. Sprekk i sømmen. :sutre:

Gaffateip.

Gammel 23-10-08, 16:17   #6
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg satt og funderte på om jeg snart skulle kjøpe meg noen lekre skinnstøvletter..

Tror heller jeg må ha vadestøvler.. Tror jeg stikker på treningsenteret og tar sol i dag, bare for å få et lite glimt av sol...

Gammel 24-10-08, 12:04   #7
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Akkurat nå regner det ikke ! Oj der kom solen også..

Gammel 24-10-08, 12:06   #8
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Her skinner sola og regnet plasker mot vinduet.

Jada, vestlandet på sitt beste

Gammel 26-10-08, 22:56   #9
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra Bt.no

I'm only happy when it raiiiiins.

Vi skal tydeligvis få betale for at det har vært varmere ...

Pinadø på tide at verden kommer i vater igjen. Jeg er værflyktning for pokker - jeg bor på østlandet pga. været!!

Jeg ble skikkelig fornøyd da jeg landet på Flesland denne uka, og det var SKIKKELIG ruskevært.

Gammel 26-10-08, 23:52   #10
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Standard

Morsomt, veldig morsomt, hylende morsomt faktisk.

La det bli tiårets dårligste høst på østlandet

Gammel 27-10-08, 00:37   #11
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Standard

Nå har jeg sittet inne i flere dager og sett ut på været. Konklusjonen er at man blir ikke særlig våt av regnet for det blåser så fælt at det regnet ikke rett ned, men opp igjen og sidelengs med en gang.

Gammel 27-10-08, 09:47   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Umuriel: Og det oppdaget du innendørs?

Jeg synes ikke det var så ille i helgen, jeg. Kanskje fordi jeg ikke har vært noe særlig ute ...

Gammel 27-10-08, 10:26   #13
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldiggriser. Jeg elsker skikkelig regnvær. Når det pøser ned her i Oslo må jeg alltid åpne vinduer og dører for å høre på været, og nyter det. :vestlending: Juni er min favorittmåned, da tordner og lyner det jamnt, og regner som bare pokkern. Eneste jeg ikke savner ved vestlandsværet er den skrekkelige vinden.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 11:06   #14
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er gal!

Gammel 27-10-08, 12:24   #15
Dråpe-hmm
Diamantar og kirsebær

Dråpe-hmm sin avatar

Hvor: Laksikken
Dråpe-hmm er litt kul
Standard

Nå skinner solen på Bergen

Dråpe-hmm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 12:29   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Her øsepøser det for ørtiende dag på rad. Hvor lenge skal det egentlig regne?

Vi har vind også. Og hagl sånn av og på. Vestlandshøst.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 12:39   #17
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Vi har akkurat hatt en uke i syden, og det har vært herlig å høre om drittværet hjemme. Ulempen var bare at da vi landet på lørdag ettermiddag, var uværet ikke over... Det regnet vannrett da vi gikk til parkeringsplassen, og ungene hylgrein fordi dette uvante, våte pisket dem i fjeset.

Monsoon: Jeg håper at du får ønsket ditt oppfylt snart. Du gale, gale menneske...

Gammel 27-10-08, 12:58   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Monsoon: Jeg håper at du får ønsket ditt oppfylt snart. Du gale, gale menneske...

Dersom det, eh, mot formodning skulle vise seg at jeg ikke visste hva jeg pratet om, får jeg da lov til å trekke det tilbake?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:06   #19
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Standard

Umuriel: Og det oppdaget du innendørs?

Jepp. Av kombinasjonen hjemme med sykt barn i to dager og store stuevinduer.

Gammel 28-10-08, 14:24   #20
Aiza
Går videre

Aiza sin avatar

Standard

sol og blå himmel. sol og blå himmel, sol og blå himmel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.