|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Våt helg i vente ... (bt.no)
Fra Bt.no
|
|
|
#2 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Syns det har regna i ett siden august, jeg.
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Støvlene mine har revnet bak på hælen. Sprekk i sømmen. :sutre:
|
|
|
#6 |
|
Nærmer seg
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Jeg satt og funderte på om jeg snart skulle kjøpe meg noen lekre skinnstøvletter..
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Pinadø på tide at verden kommer i vater igjen. Jeg er værflyktning for pokker - jeg bor på østlandet pga. været!!
|
|
|
#11 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Nå har jeg sittet inne i flere dager og sett ut på været. Konklusjonen er at man blir ikke særlig våt av regnet for det blåser så fælt at det regnet ikke rett ned, men opp igjen og sidelengs med en gang. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Umuriel: Og det oppdaget du innendørs?
|
|
|
#13 |
|
Peppy!
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Heldiggriser. Jeg elsker skikkelig regnvær. Når det pøser ned her i Oslo må jeg alltid åpne vinduer og dører for å høre på været, og nyter det. :vestlending: Juni er min favorittmåned, da tordner og lyner det jamnt, og regner som bare pokkern. Eneste jeg ikke savner ved vestlandsværet er den skrekkelige vinden. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Nå skinner solen på Bergen |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Her øsepøser det for ørtiende dag på rad. Hvor lenge skal det egentlig regne?
|
|
|
|
#17 |
|
Stiv
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)Vi har akkurat hatt en uke i syden, og det har vært herlig å høre om drittværet hjemme. Ulempen var bare at da vi landet på lørdag ettermiddag, var uværet ikke over... Det regnet vannrett da vi gikk til parkeringsplassen, og ungene hylgrein fordi dette uvante, våte pisket dem i fjeset.
|
|
|
|
#18 |
|
Peppy!
|
Sv: Våt helg i vente ... (bt.no)
Dersom det, eh, mot formodning skulle vise seg at jeg ikke visste hva jeg pratet om, får jeg da lov til å trekke det tilbake? |
|
|
|
![]() |
|
|