|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Hva er akseptabel ventetid på svar på en klagemail?Jeg tar buss hver dag med Lillebror sittende i Zappen. Stort sett går det greit, men er vi uheldige må vi stå over en avgang grunnet full buss (men det kan ingen lastes for). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Går videre
|
![]() Sv: Hva er akseptabel ventetid på svar på en klagemail?Svært ofte får man ingen svar.
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er akseptabel ventetid på svar på en klagemail?Bare en ide: Paa saanne turbusser, er det ofte bagasjerom paa siden (til kofferter). Kan du ikke slaa sammen vognen aa faa den lagt inn dit slik at du slipper aa vente paa neste buss. Selvsagt avhengig av hvor ofte bussene gaar, da, men jeg hadde irritert meg hvis jeg maatte vente. Hvis dette ikke var mulig, synes jeg i det minste at busselskapet burde merket av paa rutene sine hvilke busser som ikke var "vogn-vennlige". |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tatt på
|
![]() Sv: Hva er akseptabel ventetid på svar på en klagemail?Om busselskapet er delvis eller helt eiet av et offentlig organ (aka. fylkeskommunen), så må de forholde seg til forvaltningsloven og gi deg et svar/tilbakemelding innen 3 uker.
![]() |
#5 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva er akseptabel ventetid på svar på en klagemail?Jeg gjetter på hvilket busselskap det er, så det er bare å ringe dem og purre.
![]() |
|
|