Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Et spørsmål til dere som har kjøkken i hvit høyglans

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-08, 12:20   #1
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Et spørsmål til dere som har kjøkken i hvit høyglans

Blir det veldig lett skittent med barn i hus? Synes skitt bedre enn på matte flater? Vi skal ha nytt kjøkken og jeg har på en måte lyst på høyglans, men er skeptisk mtp. dette med fingermerker, skjolder og skitt.

På en annen side må det vel være enklere å vaske av høyglans siden det er en vesentlig glattere overflate uten profil?

Takknemlig om noen vil dele sine erfaringer

Gammel 24-10-08, 23:24   #2
Tulla
Nybegynner

Medlem siden: Oct 2008
Tulla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Et spørsmål til dere som har kjøkken i hvit høyglans

Vi har og tenkt det og har små barn i hus.
Me så blanke flater lett og vaske vekk

Tulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 12:00   #3
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Veldig lett å vaske vekk flekker på hvit høyglans Ikke synes jeg det blir så fort flekkete heller.
Men nå er ikke jeg en flekkespeider, så noen av de får nok være i fred lenge før antifalkeblikket mitt innhenter de.
Vi er veldig fornøyd med høyglansen vår.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 16:54   #4
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi hadde høyglans rødt kjøkken i forrige huset vårt, og har nå bestilt høyglans hvitt til vårt nye hus. Merkene sees kanskje fortere, men dørene blir jo ikke mer skitne enn andre dører. Så sånn sett er det faktisk en fordel, for man blir tvunget (og føler for) å vaske dørene oftere. Og de er lettere å vaske av. Bruk grønnsåpevann, så holder de glansen og ting fester seg ikke så lett.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 19:42   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi har hvit polar kjøkken. største manskjiten som finnes i farge. Må vaske dører egentlig hver dag, men det har jeg ikke tid til så jeg er glad at jeg kan lukke døren til kjøkkenet om det kommer folk:P
For at merkes synnes så fort forhold til røde kjøkkenet vi hadde der vi bodde før hehe
Men med at kjøkkenet varhelt nytt da vi kjøpte i 04 så såg vi ikke noen grunn for å bytte det ut...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:35.