|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sånn passe sane
|
![]() Et spørsmål til dere som har kjøkken i hvit høyglansBlir det veldig lett skittent med barn i hus? Synes skitt bedre enn på matte flater? Vi skal ha nytt kjøkken og jeg har på en måte lyst på høyglans, men er skeptisk mtp. dette med fingermerker, skjolder og skitt.
![]() |
#2 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Et spørsmål til dere som har kjøkken i hvit høyglansVi har og tenkt det og har små barn i hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et spørsmål til dere som har kjøkken i hvit høyglansVeldig lett å vaske vekk flekker på hvit høyglans |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
fri
|
![]() Sv: Et spørsmål til dere som har kjøkken i hvit høyglansVi hadde høyglans rødt kjøkken i forrige huset vårt, og har nå bestilt høyglans hvitt til vårt nye hus. Merkene sees kanskje fortere, men dørene blir jo ikke mer skitne enn andre dører. Så sånn sett er det faktisk en fordel, for man blir tvunget (og føler for) å vaske dørene oftere. Og de er lettere å vaske av. Bruk grønnsåpevann, så holder de glansen og ting fester seg ikke så lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et spørsmål til dere som har kjøkken i hvit høyglansVi har hvit polar kjøkken. største manskjiten som finnes i farge. Må vaske dører egentlig hver dag, men det har jeg ikke tid til så jeg er glad at jeg kan lukke døren til kjøkkenet om det kommer folk:P
![]() |
|
|