Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Effektiv fridag

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 15:45   #1
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Effektiv fridag

Ja i dag synes jeg jammen jeg har fått utrettet mye: puh:

Satte meg ned da jeg spiste frokost og skrev en laaang liste over ting jeg skulle få tid til denne dagen.
Kl 08.30 var jeg hjemme igjen etter å ha sendt eldste på skolen og levert de to andre i barnehagen.
Og frem til nå har jeg:

Ryddet kjøkken og stue
Brettet og lagt på plass en del klær
Vasket to maskiner klær (håper å klare en til)
Skiftet sengtøy hos oss
Vasket gulvet på soverommet
Vasket bad og do
Tørket støv i stua
Støvsuget stua,kjøkken,gangene
Lagt frem treningstøy til de to eldste (de skal på barnidretten og ettermiddagen er litt hektisk), samt svømmetøy til eldste (hun skal på svømmekurs etter treningen)
Strøket en bluse jeg skal ha på meg i kveld
Skiftet på sengene til ungene

Så har jeg hatt meg en butikkrunde:
Sparkjøp: et lett regntøy til eldste
Jysk : Bratz gardiner og pysj til eldste
Obs : mat til helgen
Elkjøp: Rettetang
Kvadrat: Gavekort på Kitch til min bror og svigerinne, fine blå "jule"bukser til guttene på Exit, stilig dongerisnekkerbukse til eldste på Kappahl slik at hun matcher brødrene sine når vi skal til fotografen neste uke, samt en liten bukse på H&M som skal være babypresang (har strikket genser)
Så var det innom en garnbutikk på vei hjem for å kjøpe garn til sjal til min mormor og min datter

Og nå har jeg fått laget middag og dusjet.

Venter nå på mannen og guttene så skal vi spise. Etterpå tar han med seg de eldste på idretten, så får jeg kose litt med minsten.
Når de kommer hjem skal jeg hoppe på bussen til byen da jeg skal på et kundearrangement med jobben. Får ikke håpe jeg sovner i første rødvinsglasset.


(og så har jeg laget liste over alt som skal gjøres neste torsdag)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)

Sist redigert av Senna : 23-11-06 kl 16:38.
Senna er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 15:46   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Effektiv fridag

Så flink du har vært i dag og fått gjort så mye.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 15:49   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Effektiv fridag

Jeg har:

stått opp

Kvir meg litt til i kveld, mye mer krevende å legge seg.

Skremmern er ikke aktiv  
Gammel 23-11-06, 16:17   #4
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Effektiv fridag

Å dermed føler jeg meg supermislykket...

Jeg har kastet bort hele dagen min med diverse tull. Enda jeg skal rette et stort engelskprosjekt til i morgen tidlig, samt resultatene fra skriveøkt hvor de skulle få individuelle oppgaver + lage undervisningsopplegget ferdig...

I tillegg burde jeg ha jobbet med en oppgave på deltidsstudiet mitt som jeg allerede har fått utsettelse på og dermed må være ferdig til søndag...

 
Gammel 24-11-06, 08:19   #5
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Effektiv fridag

Er det virkelig mulig å være så effektiv?

Var kjempeimponert over hva du hadde klart å gjøre i hjemmet jeg, og så kom du med handlinga etterpå.
På en god arbeidslyst dag hadde jeg vel fått unna halvparten av husarbeidet...... (og ikke noe av handlinga)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 24-11-06, 09:16   #6
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Effektiv fridag

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Er det virkelig mulig å være så effektiv?

Det hender jeg klarer det, men ikke så ofte. Kjente faktisk at jeg hadde litt gangsperr, og var stiv og støl i hele kroppen etter gårsdagens "runde". Så det var nesten som en liten treningsøkt i tillegg.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv  
Gammel 24-11-06, 09:20   #7
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Effektiv fridag

Wow, jeg er megaimponert! Du burde definitivt bytte signatur
Ble litt inspirert, da...

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 27-11-06, 00:42   #8
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Effektiv fridag

Wow, du er jo supereffektiv!

Tror ikke jeg hadde klart halvparten en gang.

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv  
Gammel 27-11-06, 02:06   #9
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Effektiv fridag

Senna, du må endre signaturen din, for den passer ikke deg i det hele tatt fant jeg ut etter innlegget ditt.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no