|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
H&M eller Reima?Jeg lette jo egentlig etter Reima-dress, men så fikk jeg aldri dratt ned på butikken. Derimot var vi på H&M én dag - og der kjøpte jeg en vinterdress til snuppa. Hun er 8 mnd nå, og fyller ett år i februar, så hun vil jo være en del ute i vinter. På bakken og i vogn. På fjellet i påsketider, sitte i pulk og være en del ute generelt.
|
|
|
#2 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: H&M eller Reima?Tror jeg ville brukt H&M dressen. Den er god nok til deres bruk vil jeg anta. Barnet blir jo passet på hele tiden i den alderen. For mitt barnehagebarn, så ville jeg aldri brukt H&M. Men da hun var året, brukte vi Lindex(bamse)dress til henne. Tenk hvor fort de vokser!!
|
|
|
#3 |
|
<3
Sv: H&M eller Reima?Dressen jeg har kjøpt ligner litt på denne her, i rosa/brun:
|
|
|
#4 |
|
<3
Sv: H&M eller Reima?H&M-dressen er str 86, så den vet jeg vi har til vinteren er over.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: H&M eller Reima?Det som jeg synes er så utrolig bra med Reima er at de er romslige, strammer ikke noe sted og barnet har god "bevegelighetsfrihet". Men jeg tror jeg ville ha beholdt H&M dressen var jeg deg, de vokser jo så fort i den alderen. Og hun er vel ikke i barnehage, så da blir det vel kanskje ikke så mye slitasje heller? Så da skulle vel dressen holde? Tror den er like bra, jeg |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: H&M eller Reima?Uten tvil beholdt H&M-dressen. Du har mange år på å svi av mange penger på dyrere dresser når slitasjebehovet er større. En åtte-tolv mnd gammel babys aktivitetsbehov fordrer ikke en dyr dress, etter min mening. Drar på med godt ulltøy og fleece under og sitteunderlag i pulk og akebrett. Og dressen vil nok knapt sees på er brukt til evnt nestemann.
|
|
|
#8 |
|
Bedreviter
|
Sv: H&M eller Reima?Til et så lite barn, som alltid vil være under foreldrenes oppsyn og sjelden vil tilbringe mange timer ute (på bakken) i ruskevær, hadde jeg ikke giddet å investere i en Reima-dress. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: H&M eller Reima?Jeg ville beholdt H&M-dressen om ikke annet så for å teste den ut. Til den prisen er det jo verdt å finne ut om den duger.
|
|
|
#10 |
|
Ekvilist
|
Sv: H&M eller Reima?Jeg aner ingenting om H&M-dressen, men til et så lite barn hadde jeg vært opptatt av kvalitet i forhold til det å holde varmen og bevegelsesfrihet. En tynn og lett dress. Et lite barn som kanskje knapt går vil ha større problemer med å holde varmen, og sliter mer med å bevege seg. Den første ordentlige dressen vi kjøpte til Poden var Troll, vi falt pladask fordi den var så tynn og lett - og samtidig tålte mye kulde.
|
|
|
#13 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: H&M eller Reima?Vi hadde H&M dress til vår jente da hun var på samme alder.
|
|
|
#14 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: H&M eller Reima?Enig med de andre her. Når hun ikke er i barnehage, er H&Mdressen sikkert mer enn bra nok.
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: H&M eller Reima?Jeg syns Reimadresser til babyer som enda ikke går i barnehage er den rene, skjære galamattias. :ærlig:
|
|
|
#16 |
|
Ringskrømt
|
Sv: H&M eller Reima?
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: H&M eller Reima?
Enig. Poden var forøvrig vel så mye ute da jeg var hjemme med ham, som da han gikk i barnehage. Barnehagen er raskere inn i dårlig vær, enn jeg var.
|
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: H&M eller Reima?Kryper til korset og innrømmer at litt av grunnen til at jeg har ment det var galskap er at jeg aldri har vært ute i timesvis hver dag, vinterstid, med en baby.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: H&M eller Reima?Tror det går helt fint med HM dress. Vi hadde Name it dress til Hannah den høsten hun fylte ett år. Og begynte i barnehage. Det finnes jo dresser mellom HM og Reima og? Til rundt 500 kr liksom.
|
![]() |
|
|