|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regntøy som holder tett og pusterGore-tex, hvis du har råd. Gå i en skikkelig sportsbutikk og få hjelp, min erfaring er at Sport1-kjeden har gode folk, og Sportshuset bør man unngå.
![]() |
#3 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regntøy som holder tett og pusterEr kjempefornøyd med min Norrøna Nansen Gore-tex jakke. Paclite. Finnes bukse til den også. Lett og god jakke og buksen er nok likedan, Den har jeg ikke men den står høyt på ønskelisten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Regntøy som holder tett og pusterBergans Dermizak-produkter er like gode. Stormberg har også gode skallprodukter - HH likeså. |
![]() |
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Regntøy som holder tett og pusterJeg testet mye forskjellig da jeg jobbet i friluftsavdeling i barnehage, og ingenting var bedre enn Bergansklær i Dermizax. Dyrt, men vel verd pengene. Holder virkelig tett, og puster. Ingenting vesentlig billigere holdt.
![]() |
![]() |
#6 |
trøtt
|
![]() Sv: Regntøy som holder tett og puster
Jeg har allerede en Berghaus goretexjakke, den er super.
Dermed har jeg to stemmer på Bergans, pluss to på jobb (barnehage) som er superfornøyde med samme merke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Regntøy som holder tett og pusterSjekk vannsøylen på det du kjøper (skal stå merket), så er merket og type membran ett fett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regntøy som holder tett og pusterJeg har Norrøna Gore-Tex å er superførnøyd.
![]() |
#12 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Regntøy som holder tett og pusterJeg trodde tidligere jeg var så fornøyd med Didrikson regntøyet med fleese som jeg kjøpte. Men det er jeg langt i fra nå. Vannet trekker seg fort opp i foret, og nederst med sømmene blir det fort hull. Vet et par andre i barnehagen har opplevd det samme. jeg klagde, og fikk byttet til Skogstad regntøy, så gjenstår det å se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Regntøy som holder tett og pusterwww.klikk.no - stor undersøkelse av skalljakker der. |
![]() |
![]() |
#14 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Regntøy som holder tett og pusterJeg har virkelig fått testet ut skallklær i ekstremvær, 15 dagers tur og dagsetapper på 6-10 timer. Regn, regn, regn. Gjørme og flom. Kan varmt anbefale Norrøna Falketind Paclite jakke og buksa er sikkert på høyde den også. (Bruker Berghaus selv) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
|
![]() Sv: Regntøy som holder tett og puster
Det er det som er fint med bla dermizax. Jeg har "Giraffe anorakk" fra Bergans og den har glidelåser under armene som lufter bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|