|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() VinterdressJeg har ventet på dressen fra Kapphal i flere uker og den var på vei fra Sverige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Vinterdress.Jeg kjøpte en dress til 599,- i høst, men har ikke fått brukt den nok til å kunne si hvor bra den er. Den heter Minymo, og ligner utseendemessig på Ticket To Heaven-dressene. Skal være vanntett, pustende og vindtett, men sikkert ikke like vanntett som ReimaTec. Jeg satser på å impregnere den. Ihvertfall er den fin, relativt lett, god og varm og har godt og mykt fleecefor inni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vinterdress.
Hvor får jeg tak i disse dressene? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Vinterdress.reflex har supre dresser, vind og vantette. Vi har kuttet ut reima, og kjøper disse, da de er mye mer slitesterke. 300 for bukse, 400 for dress.
![]() |
#7 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VinterdressVi har en dress fra Skogstad til Lillebror, er vedlig førnøyd. Vi har fått den fra min mor som har kjøpt den på fabrikkutsalg, men jeg vet at G-sport selger de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: VinterdressLillegutt her har 2 dresser. En fra Leketøy (kjøpt på Bogerud, eller sporten) og en som heter Boco fra Bogerud. Sist nevnte merke har mine andre to også brukt da de var mindre. Ligger under 600,- i pris. |
![]() |
![]() |
#10 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: VinterdressEn venninne av meg har kjøpt denne, og sier den er veldig bra: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|