Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPhone-eksperter

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-08, 22:07   #1
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

iPhone-eksperter

Vi driver og snuser på å kjøpe en iPhone til meg nå. Men jeg synes det er litt kjipt å ikke kunne sende/motta MMS. Noen som vet hvordan man vil få det til, eller om det er noe om vil bli utbedret... Eller?

Gammel 26-10-08, 22:08   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone-eksperter

Siden du vurderer å kjøpe en slik så vet du kanskje hva de koster? Jeg lurer på å kjøpe en sånn til mannen til jul.

Gammel 26-10-08, 22:11   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må bare laste ned et program for mms, så er saken biff.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 22:16   #4
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Du må bare laste ned et program for mms, så er saken biff.

Ja, så det går an, altså...? Når jeg har fått den, kan jeg gi et lite vink her og få hjelp til hvilket program jeg må laste ned?

Tjorven, her er link til Netcoms priser. Jeg regner med at de koster omtrent det samme i butikkene rundt om. Vi har bestemt oss for å bryte bindingstiden til Netcom, da det antakeligvis vil bli billigere totalpris enn et dyrt abonnement hos Netcom. Særlig fordi vi nå har fri familie og gunstige ringepriser...

Gammel 26-10-08, 22:22   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Ja, så det går an, altså...? Når jeg har fått den, kan jeg gi et lite vink her og få hjelp til hvilket program jeg må laste ned?

Ja det kan du helt sikkert, men ikke av meg. Jeg fikk det til etter en del kløning, og var overlykkelig. Men så var jeg så dum at jeg oppgraderte softwaren til iPhonen, noe som endte med at telefonen låste seg og jeg måtte få den reinstallert. Og da mistet jeg alt jeg hadde gjort, og har ikke orket gjøre det på ny. (Jeg har kjøpt min i USA, og har altså en hacket versjon. Det gjør livet litt vanskeligere. Mannen min har byttet sin til 3G, og det har vært litt mindre tull med den.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-08, 22:42   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har iphone3G og har ikke villet hacke den for å få mms, men si gjerne fra om du finner en måte å gjøre det på uten å hacke den. Pluss at gjerne skulle gått både flash og adobe på den, men det har ikke godeste Steve fiksa enda.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.