Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan få slutt på rampestreker!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 17:24   #1
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Tommel ned

Hvordan få slutt på rampestreker!

Har fått noen klager på størstegutten, om div rampestreker ute. Ringer på å stikker av, han har vært veldig stygg i munnen ute (men det tror jeg unga rundt omkring her generelt er).Han fikk tilsnakk for slik oppførsel, å har i det siste ikke gjort noe galt har jeg trodd.

Men igjen får jeg klage, nå har han ringi på å stikki av fra en som han brukte å leke med i sommer. Å han og en kompis har stått å kasta stein og jord opp på verandaen.

Hans unnskylding er alltid, men navn gjorde det også.

Men altså i dag da, så snakka jeg med mammaen til han gutten de har ringt på hos da. Å hun sier til Sebastian at når de gjør sånne rampestreker så kan det være at vi må flytte fordi vi får klage fra sameiet, er dette fakta? Kan jeg bli kasta ut herfra jeg bor fordi sønnen min gjør rampestreker? Ikke for det, jeg skal få slutt på rampestrekene men vet ikke hvordan men jeg blir jo veldig bekymra om det kan gå så langt at vi blir kasta ut da.

Føler jeg har feila veldig som forelder når han gjentatte ganger gjør rampestreker og ikke tar til seg hva jeg sier.
Konsekvensen hans nå er han ikke får være ute alene mer resten av uke, han har fått innestraff.

Hva gjør dere for å få bukt med rampestreker?

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:14.