|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Julereklame på tv!Jeg så også en eller annen julreklame i sta. Husker ikke hvilken, var kanskje Byggmakker? |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Julereklame på tv!Prøver å lukke øyne og ører for den slags, men må innrømme at jeg har smugspist julemarsipan allerede selv om jeg mener det er alt for tidlig at ballet starter i oktober. |
![]() |
![]() |
#4 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Julereklame på tv!Jeg lever greit med at butikkene begynner å selge julesaker tidlig, men å ønske oss God Jul nå blir litt i dummeste laget.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julereklame på tv!Åååh!
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Julereklame på tv!Åh, som jeg gleder meg til Coca Cola-reklamen med bilene.
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Julereklame på tv!Ja, jeg også er glad i jul og stemning og kos og hygge altså, men å ønske noen god jul i oktober er litt mye syns jeg.
![]() |
#10 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Julereklame på tv!
Ja, det er jeg enig i. Det er jo slett ikke "god jul" nå, overhodet ikke. Jeg er bae så vanvittig glad i julen (da mener jeg tiden fra og med 1. desember, det er jul for meg) at jeg omtrent griner hver gang jeg ser julemarsipan i butikkene, en julereklame på tv eller trekant-lysestaker i vinduer. Jeg er juleoholiker av dimensjoner, faktisk sånn at det blir kvalmende for alle andre.
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Julereklame på tv!Det er jo strengt tatt snart november da. Og i November kan man begynne med litt juleforberedelser. Julegavehandling og sånn.
![]() |
![]() |
#12 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Julereklame på tv!Det er jo bare überteit å si "god jul" nå.
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Byggmaker har jo gjort en genistrek. Sjekk publisiteten de får nå på det de har gjort.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 29-10-08 kl 14:36. Årsak: Dobbel |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Julereklame på tv!Jeg elsker den Nidar-reklamen med "Driving home for christmas".
![]() |
|
|