|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Når man skal bleke tøy med klorhvordan gjør man det helt eksakt?
|
|
|
#2 |
|
Tåler regn
|
Sv: Når man skal bleke tøy med klorJeg pleier å ta vann og klor i en bøtte, men jeg lar det bare ligge i ca 30 minutter. Deretter så skylder jeg av det i vasken og legger det i vaskemaskinen. Ville ikke lagt det ligge over natten i klor. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man skal bleke tøy med klorLegger det i på kveden,og lar det ligge til jeg ser flekken er borte.Noen ganger 1 time,andre ganger over natta.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når man skal bleke tøy med klorStrømpebukser ville jeg ikke kloret lenge. Klor sliter på elastikken og fibrene. Jeg kloret noen vaskekluter for noen uker siden og lot det ligge i 3-4 timer. De ble fine, men dessverre veldig slitt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Når man skal bleke tøy med klorJeg har eget klor-kammer i vaskemaskinen, så jeg hadde slengt kloren oppi der og kjørt hva_det_nå_er for programmet som hører til.
|
|
|
#6 |
|
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når man skal bleke tøy med klorHvor mye klor bør jeg tilsette,når jeg har si 3-4 l vann ?
|
![]() |
|
|