Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Disponent (spin off fra frimurerne)

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-08, 21:17   #1
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disponent (spin off fra frimurerne)

Disponent er den yrkestittelen som er best representert blant frimurerne.
Er det det samme som direktør, eller?

Det høres veldig gammelmodig ut.
Ser på listene at det er folk som er født tom. 70-åra som går rundt og kaller seg disponent? Kanskje jeg skal lage poll. "Hvor mange disponenter kjenner du?"

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-08, 21:25   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disponent (spin off fra frimurerne)

Jeg har ikke vært med i frimurerlogen, men jeg har vært med i en forening med matrikkel, og der oppga vi personlia selv, mulig det er det som slår ut? Selvrapporteringen, altså?

Gammel 30-10-08, 21:33   #3
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Disponent (spin off fra frimurerne)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg har ikke vært med i frimurerlogen, men jeg har vært med i en forening med matrikkel, og der oppga vi personlia selv, mulig det er det som slår ut? Selvrapporteringen, altså?

Jeg tipper jo at man gir personalia selv, og da ville jeg aldri kalt meg disponent, hvis jeg egentlig var direktør? Direktør er jo mye kulere.
Men best av alt er president Det har nemlig jeg vært i en forening

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:10.