|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Jeg har vært en evig Nokiaelsker.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!
Med nonstop koster den 1599. Det billigste er Djuice complete, da koster den 1199.
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Nokia 6220 har fått bra reslutat på tester, når det gjelder kamera og bruk. Den fikk litt kritikk for at den er dyr, og at det er litt mye "plastikk". Men det er ikke så nøye for meg da.
|
|
|
#8 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Den lilla var knall. Jeg kommer aldri til å bytte til noe annet enn nokia. :bastant:
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Jeg er sony ericson fan, og har nettopp kjøpt den nederste. Er veldig fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Lilla.
|
|
|
#13 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Har også den nederste og er ikke fornøyd med kameraet. Den har ikke røde øyne funksjon og hvert bilde tatt med blitz gir røde øyne noe som er skikkelig irriterende da jeg også tar mye bilder med mobilen. Fikk min da min K850i måtte på rep og de ikke hadde den samme å gi tilbake. Fikk 902 på garantien. Er skikkelig ekle taster også, så er nok ikke en telefon jeg hadde kjøpt hadde det ikke vært for at jeg fikk den. Men smaken er som baken er sikkert mange som er fornøyd med den. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Jeg skal ha denne, men sort tror jeg. Du må tro jeg har sett på den lilla også, men er ihuga SE fan, så da var ikke valget så vanskelig egentlig. |
|
|
|
#15 |
|
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Jeg elsker SE, og c902 ligger på min ønskeliste.
|
|
|
#16 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Nokia 6220 ser bra ut syns jeg. Kompisen til R har SE 902, og den var stilig den å, men det var veldig tynn. Sett de "live? Ellers så er jo Nokia N95 bra da...
|
|
|
#17 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Jeg har hatt SE i flere år og "sverger" til det, men tror jeg hadde kjøpt den lilla 6220
|
|
|
#18 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Jeg har egentlig hatt lite problemer med Nokiaen. Nå har jeg mista den både ned trappa og på gulvet flere ganger, og den har holdt så grusomt bra!
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Mobil, jeg klarer ikke bestemme meg!Da har jeg bestilt meg mobil.
|
![]() |
|
|