Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Oppussing av gutterom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-08, 15:40   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Oppussing av gutterom

Nå er vi i full gang med å pusse opp hele 2. etg. Først ble badet tatt, så rommet ved siden av som er et gjesterom/kontor. Siden vi måtte flytte på døren til badet måtte vi tapesere litt på den nye delen og vips så måtte vi male i stuen her oppe også. Det er snart ferdig.

Så er det Christians rom. Rommet hans nå er i fargen nøkkelblomgul. Jeg vet at han liker grønt men hele rommet i grønt synes jeg ikke noe om. Tenkte kanskje at han kan få ene veggen i grønt og resten i en eller annen hvit farge. Mener jeg så et bilde her inne som hadde noe sånt.

Han skal få ny seng og da har vi blitt enige om en rammemadrass rett og slett siden han har blitt så stor og er lang fra før. Han er 150 cm lang. Han skal også få nye gardiner og garderobeskap og vi håper det blir plass til skrivebord også.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 12:42   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppussing av gutterom

Vi er også sånn halvveis i gang med å pusse opp diverse rom.
Blir spennende å se hvordan resultatet deres blir til slutt

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-08, 13:06   #3
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Oppussing av gutterom

Hvorfor ikke hele rommet i grønt? Det kommer vel an på grønnfargen, såklart, men jeg ser for meg at det kan bli stilig.
Så kan skapdører være i en annen farge, f.eks?

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no