|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Bond tar over!
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Bond tar over!Det er vanligvis bare mulig å bestille for de kommende tre dagene på Trondheim kino sine websider, altså er det i dag kun mulig å bestille for onsdag, torsdag og fredag. Muligheten for å booke Bond lørdag og søndag er et unntak (premiere på storfilm). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bond tar over!
Bestille ja. Men man kan jo trykke på å se hvilke filmer som går lørdag og søndag? Og da er det kun Bond. Det står oversikt til og med søndag.
![]() |
#6 |
<*(((<
|
![]() Sv: Bond tar over!Jeg tror ikke det er noe detaljert visningsprogram på websidene, og føler meg ganske sikker på at du vil bli positivt overrasket i morgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfaren nok
|
![]() |
#8 |
<*(((<
|
![]() Sv: Bond tar over! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Bond tar over!Uansett synes jeg det er teit opplegg. Man må da kunne se programmet, selv om man ikke kan kjøpe billetter. Noen ønsker faktisk å planlegge litt!
![]() |
#11 |
<*(((<
|
Det tviler jeg sterkt på. Det er da flere saler enn de som er satt til å vise Bond? Jeg kan heller ikke se at det ville være spesielt økonomisk smart å sette opp bare Bond hele helgen, premiere til tross. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
Kjenner jeg tror litt på deg nå.
![]() |
#13 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Bond tar over!Trondheim Kino har 19 saler til sammen, og jeg tviler at de planlegger å sende James Bond på alle disse i helga. Det er nok som torsk sier. Det blir nok Fritt Vilt og romantisk kveld på dere, skal du se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren nok
|
![]() |
#16 |
flisespikker
|
Tror du ikke at de tingene henger sammen, da? Jeg kan tenke meg at grunnen til at man ikke får bestilt plasser lengre tid i forveien nettopp er at kinoen ikke er 100 % sikre på programmet mer enn et par dager fremover - og i så fall kan de jo heller ikke publisere programmet.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
Men de var sikker på Bond da?
![]() |
#18 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bond tar over!Vel, Bond har kuppet kinohelgen i Oslo. På de største salene på 6 av de 7 kinoene som ligger i Oslo, viser de James Bond i helgen!
![]() |
#19 |
Bork bork bork
|
Som sagt, enkelte "storfilmer" setter de opp med mer enn to dagers forsalg på billettene, og da må de jo ha spikret akkurat når og hvor filmen skal gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren nok
|
To rom og kjøkken er stengt søndager.
![]() |
|
|