|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ifolor - noen som har erfaring med bilder derfra?Har over 2000 bilder å framkalle, så jeg er på jakt etter tilbud på framkalling. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ifolor - noen som har erfaring med bilder derfra?Jeg bestilte julekort derfra i fjor og var veldig misfornøyd. Kvaliteten var elendig. Mulig vi var veldig uheldige altså, men jeg kommer i hvertfall ikke til å bestille noe derfra igjen.
|
|
|
#3 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ifolor - noen som har erfaring med bilder derfra?Jeg hadde 300 bilder og skulle bestille fra Ifolor (de het noe annet tidligere, men jeg klarer ikke å huske hva... kan det ha vært fotolabo, tro) men der kan man bare laste opp 15 og 15 bilder, såvidt jeg så. Og med 2000 bilder hørtes ikke det spesielt forlokkende ut, for å si det sånn.
|
|
|
#4 |
|
Unik
|
Sv: ifolor - noen som har erfaring med bilder derfra?Sendte nettopp etter nesten 1700 bilder frå nfoto. Tok litt tid å laste dei opp ( gjer det om natta ) men bildene kom kjapt og kvaliteten virka god.
|
|
|
#5 |
|
En Som Trener
|
Sv: ifolor - noen som har erfaring med bilder derfra?Slår også et slag for www.nfoto.no , der koster det 0,54 pr bilde, og 49,90 i porto uansett hvor mye du bestiller.
|
|
|
#6 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ifolor - noen som har erfaring med bilder derfra?Åh nei, denne tråden hadde jeg helt glemt... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ifolor - noen som har erfaring med bilder derfra?Jeg har brukt ifolor flere ganger og vært veldig fornøyd. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ifolor - noen som har erfaring med bilder derfra?Bra du ble fornøyd. Det kan være at jeg bare var veldig uheldig.
|
![]() |
|
|