Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Melding om sletting på Facebook, dette er bare tull?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-08, 01:16   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Melding om sletting på Facebook, dette er bare tull?

Nå florerer visst denne meldingen på PMer på FB, jeg fikk den nettopp av en av vennene mine.

Sitat:

Facebook er blitt veldig overbelastet, mange medlemmer har klaget over at facebook går for tregt. Undersøkelser viser at grunnen er at det er for mange in-aktive brukere, i tillegg til t det er for mange nye medlemmer. Jeg sender denne beskjeden rundt for å se om medlemmer er aktive eller ikke. Hvis du er aktiv må du kopiere denne og sende til 15 andre brukere. Medlemmer som ikke sender denne beskjeden innen 2 uker, vil bli slettet, for å ikke oppta unødig plass. Hvis ikke dette løser problemet, må vi be om donasjoner, men inntil da, send dette til dine venner, for å vise at du er aktiv og ikke må slettes.

Grunnlegger av facebook,
Mark Zuckerbe

Går ut fra at dette er en idiotisk kjede-pm-ting? Hvis ikke hadde det vel blitt gjort på en litt mer seriøs måte?

Gammel 06-11-08, 01:30   #2
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Melding om sletting på Facebook, dette er bare tull?

Høres ut som ren bullshit. Jeg har mottatt flere liknende mailer angående hotmailen min, men jeg har alltid slettet de, ikke brydd meg.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 01:30   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Den har ikke jeg fått, men regner med at den er spam på lik linje som samme melding dukker opp med jevne mellomrom på MSN.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 01:35   #4
TBM
Passiv

Standard

Selvsagt er dette tull...

Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 01:39   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Melding om sletting på Facebook, dette er bare tull?

Bare tull ja. Jeg blir like overrasket hver gang noen har sendt meg sånnt tull fordi de tror på det.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 08:29   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Melding om sletting på Facebook, dette er bare tull?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Bare tull ja. Jeg blir like overrasket hver gang noen har sendt meg sånnt tull fordi de tror på det.

Samme her, denne fikk jeg faktisk fra så mange oppegående folk at jeg nesten begynte å lure, men det KUNNE jo bare ikke være annet enn bull. Jeg hadde uansett aldri sendt sånt videre uten å være sikker på at det er sant.

Gammel 06-11-08, 08:37   #7
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må da være tull. For om det er dette som er ønskelig å finne ut hvem som er akitvie og ikke så er det jo bare å gå inn å se på profilen da ser man jo aktivteter som sist ble gjort etc.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:36   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått denne jeg og. Men jeg gidder aldri svare på sånt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:46   #9
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Det er selvsagt bare tull. OM det hadde vært seriøst, så hadde de mer sansynlig sendt en mail, enn å sende dette som en PM.

Gammel 06-11-08, 10:41   #10
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der er klassisk spam.
Som alt for mange lettlurte nek går på.

Grunnleggeren av Facebook sender vel stort sett ut alle sine meldinger på norsk?

Gammel 06-11-08, 10:45   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hele oppsettet er jo sånn typisk spam-greier så det er jo litt rart at SÅ MANGE går på den. "Send denne til alle dine venner" er jo grunn nok til å reagere.

Gammel 06-11-08, 10:46   #12
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Selvsagt er det tull!
Det meste jeg får på mailen er bare tull for tiden. Vurderer å få meg ny pga all spamen!

Gammel 06-11-08, 12:44   #13
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

"Send den (mailen) til 15 venner" - og så skal vi på en eller annen måte registrere det?

Bull.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 12:47   #14
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke fått den meldingen ennå fra noen venner. Jeg lurer på om det er slettegrunn om jeg får den.

Gammel 06-11-08, 12:50   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Det rykket litt i fingeren da jeg mottok dem ja.

Gammel 06-11-08, 12:51   #16
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Esme:

På samme måte bør det være oppsigelsesgrunn for kolleger som sender meg kjedemail om Hallmark-viruset.

Gammel 06-11-08, 12:52   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hallmark-viruset, er det den mailen som er signert av en "politimann" med telefonnummer og hele pakken? Jeg har også fått det, og blir like irritert hver gang!

Gammel 06-11-08, 14:00   #18
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville nok ha sendt den videre til hele kontaktlista og ellers alle jeg kunne nå, sånn bare for å være sikker. Det ville jo vært for galt å bli slettet også.

Gammel 06-11-08, 14:04   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Gammel 06-11-08, 14:16   #20
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Den der er gammel. Jeg fikk den (eller en likelydende) for flere måneder siden. Ingen ting å bry seg om.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.