Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Dette hadde jeg aldri trodd om meg selv ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-08, 07:04   #1
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Dette hadde jeg aldri trodd om meg selv ...

... men jeg har kjøpt vogn, sånn egentlig på impuls. Syntes den var så lekker! Det er denne: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15267690
Har jeg gjort et godt kjøp? Fikk den for 4500,-. Har ikke hentet den enda, skal til Oslo på onsdag. Gleder meg
Det er en god vogn dette, ikke sant?

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 08:15   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dette hadde jeg aldri trodd om meg selv...

Den grønnfargen er bare lekker! Oth er knallbra vogn, vi har den også. Jeg håper å kunne bruke bagdelen i en mnd til (vi har vel ca like gamle barn?).

Gammel 06-11-08, 08:18   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Et veldig godt kjøp, ja.
Gratulerer med ny vogn!

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 08:20   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Den grønnfargen er bare lekker! Oth er knallbra vogn, vi har den også. Jeg håper å kunne bruke bagdelen i en mnd til (vi har vel ca like gamle barn?).

Vesla vår er født midt i juni, iallfall Håper bagen kan brukes en måned eller to, jenta vår er ikke så stor.

Tusen takk for tilbakemeldinger begge to, da håper jeg at jeg blir fornøyd

When tomorrow comes
Gammel 06-11-08, 08:23   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Min er født i begynnelsen av juni.

Grattis!

Gammel 06-11-08, 08:27   #6
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Min er født i begynnelsen av juni.

Grattis!

Takk

When tomorrow comes
Gammel 06-11-08, 08:28   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Gratulerer, den var kjempefin. Det finnes ikke bedre vogn enn OTH, synes jeg.

Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 08:59   #8
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Nok en fornøyd OTH-eier melder seg! Veldig bra vogn - eneste minus er at jeg tror bagen blir for liten før vinteren er omme. Vurderer derfor å kjøpe en vogn til som mellomløsning. Jenta mi er født i september.

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:04   #9
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Litt moro skal jo du ha også. Gratulerer med ny vogn!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 09:05   #10
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med utrolig lekker, og god vogn! Jeg er ganske sikker på at du blir fornøyd!!

Gammel 06-11-08, 09:08   #11
Left
Passiv

Standard

Gratulerer så mye. Her tror jeg du har gjort et godt kjøp ja
Morsomt med noe annet enn sort og brunt.

Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 10:52   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Nok en fornøyd OTH-eier melder seg! Veldig bra vogn - eneste minus er at jeg tror bagen blir for liten før vinteren er omme. Vurderer derfor å kjøpe en vogn til som mellomløsning. Jenta mi er født i september.

Hm, ja - håper å kunne bruke bagen et par måneder, men vi får se. Har en Emmaljunga Duo Edge nå som jeg kan bruke hvis bagen blir for liten og jeg ikke vil bruke sportsvogndelen enda.

God å høre at dere er fornøyde, dere som har OTH! Jeg har aldri hatt det før og er spent på å prøve den.
Tusen takk for svar alle sammen!

When tomorrow comes
Gammel 06-11-08, 11:09   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke opptatt av vogner men jeg elsker OTH vogna vår!

Ja, jeg synes du har gjort et bra kjøp .

Gammel 06-11-08, 11:09   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldiggris! OTH er drømmevogna. Den som hadde råd til ei sånn ... :misunnelig:

Gammel 06-11-08, 11:19   #15
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis med ny vogn. Det hadde jeg ikke trodd om deg heller at du skulle anskaffet deg en sånn fancy OTH. Må bare smile litt siden jeg har fått noen sukk fra deg opp gjennom årene når jeg har kjøpt nye vogner. Du blir sikkert veldig fornøyd.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 11:20   #16
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Veldig lekker. OTH er helt klart den beste vognen, syns jeg!

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-08, 11:25   #17
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, dette er et supert kjøp! Den er akkurat lik vår vogn. Den er lett å få inn og ut av bil, og lett å trille/svinge med. Og så er den så lekker!

Gammel 06-11-08, 11:29   #18
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Grattis med ny vogn. Det hadde jeg ikke trodd om deg heller at du skulle anskaffet deg en sånn fancy OTH. Må bare smile litt siden jeg har fått noen sukk fra deg opp gjennom årene når jeg har kjøpt nye vogner. Du blir sikkert veldig fornøyd.

...
Som sagt, dette hadde jeg aldri trodd om meg selv...
Bare flir i vei, det er deg vel unt

When tomorrow comes
Gammel 06-11-08, 11:30   #19
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Ja, dette er et supert kjøp! Den er akkurat lik vår vogn. Den er lett å få inn og ut av bil, og lett å trille/svinge med. Og så er den så lekker!

Har du det samme designet også? Er den like fin i virkeligheten som på bildene? :spent:

When tomorrow comes
Gammel 06-11-08, 11:35   #20
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

...
Som sagt, dette hadde jeg aldri trodd om meg selv...
Bare flir i vei, det er deg vel unt

Det er aldri for sent vet du. Koselig at du har fått et lite bonusbarn og handle til.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.