|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tok jeg i litt mye nå kanskjeJeg kom over dress på tilbud i går. Og kastet meg så klart over den. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Tok jeg i litt mye nå kanskjeJeg har gjort det samme, dvs han har nå 98 i sin og den er akkurat passelig, og jeg har tenkt å kjøpe en i 104 som skal brukes denne sesongen. Mamma derimot har fått beskjed om å kjøpe dress i 116 til neste sesong i julegave. (Altså hun sa hun skulle kjøpe dress og lurte på str og da sa jeg 116)Jeg satser på at det går bra.
|
|
|
|
#3 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tok jeg i litt mye nå kanskjeNei det synes jeg virker helt fornuftig. Sønnen min var en 104 str i fjor men da kjøpte jeg 110 for at den skulle passe to sesonger. Hadde jeg trengt ny dress til han i år ville jeg definitivt kjøpt 116 (kort oppsummert; han var 104 i fjor og jeg hadde kjøpt 116 i år).
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tok jeg i litt mye nå kanskjeMellomste tulla mi brukte str. 104 i dresser i fjor vinter, men i år måtte jeg bare droppe 110 og hun gikk rett i 116. Bortkastet 110 dress. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tok jeg i litt mye nå kanskjeJeg tror det vil gå bra. Det fine med Kiddoen er jo nemlig snøringa i livet, som gjør at den fint kan brukes selv om den er litt stor. A har sånn dress i år, og vi er veldig fornøyd så langt.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Tok jeg i litt mye nå kanskjeJeg har gått fra 86 til 104 til 116. |
|