Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken av disse skoene passer best til denne kåpa?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-08, 17:55   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken av disse skoene passer best til denne kåpa?

Har bestillt meg varm dunkåpe for spasering til jobb/skole/bhg og annen fritidsbruk nå i vinter Jeg trenger egentlig sko/støvletter i samme stil/bruk som er såpass okei at jeg kan bruke de inne på jobb noen dager. Til de dagene med kundemøter/events på jobb har jeg pumps stående på jobb.
Hvilke av flg sko er penest til denne jakka OG varmest? Eller har du andre forslag?

Jakka

Sko

Denne flotte modellen fra Merrel burde være et must for alle kalde føtter i vinter! Har du et slikt par trenger du ikke lenger grue deg for å gå ut i snøværet, men tvert imot løpe ut med et smil om munnen så snart det er kaldt nok til å bruke skoene!
En av høstens mest populære modeller fra vårt egetproduserte merke Lille Vinkel Sko. Dette er en støvelett og vintersko i ett, så her får du i pose og sekk! Den er lekker som en støvlett, men med lav hæl, og er helforet med ekte saueskinnspels, noe som gjør den varm og god som en vintersko! Perfekt fremover

Her er "the next big thing!" Disse skoene fra Danske Andeføtter er allerede en hit i land som Danmark og Nederland. Nå er høstvarianten kommet med ekte pelsfór som vil holde deg ekstra god og varm i høst! De er laget i beste kvalitet, og er designet spesielt for å kunne passe enhver fot best mulig! Blant annet er skoen bred foran, slik at foten får maksimalt komfort og plass når man går.

Prismessig er den i midten mest gunstig og jeg er rimelig i finanskrisa.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.