Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-08, 11:13   #1
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?

http://www.apple.com/no/ipodshuffle/

Vil en 10 åring og en 14-15 åring bli glad for dette?

Hilsen tante

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 11:15   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?

Ja, det vil jeg tro hvis de ikke har fra før!

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 11:17   #3
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Da får de bytte.

Gammel 10-11-08, 12:21   #4
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Da vil jeg si at du er en snill tante.

Gammel 10-11-08, 12:43   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes den er i enkleste laget for så store barn. Siden Shuffle ikke har noen skjerm så er den tungvindt å navigere. Poden er 3 år, og jeg ser for meg at det blir en Shuffle på ham når Sansa Shaker mp3-spilleren hans tar kvelden...

Gammel 10-11-08, 12:57   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den funker for meg. :25:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 13:23   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det var kule farger da. Christian hadde absolutt likt den grønne ihvertfall.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 13:53   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?

Jeg tenker også at den er for enkel for så store, og uten skjerm er kjipt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 14:01   #9
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg tenker også at den er for enkel for så store, og uten skjerm er kjipt.

Det er det jeg mistenker. Jeg er en gammel kjip tante. Lurer likevel på om det blir det altså. Så får de heller bytte dem i noen spill eller noe.

Gammel 10-11-08, 14:01   #10
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Ok da. 15 åringen slipper. Men 8-11 åringene får.

Gammel 10-11-08, 14:06   #11
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Ok da. 15 åringen slipper. Men 8-11 åringene får.

Høres lurt ut.

Gammel 10-11-08, 14:06   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg en sånn til bursdagen. Har allerede mp3 spiller med skjerm og den blir ikke lenger brukt fordi jeg trenger en jeg kan bruke når jeg trener. Som ikke er tung eller stor. Uten skjerm er ganske plagsomt om man ønsker å ha masse sanger innpå og bruke den i situasjoner hvor størrelsen ikke har så mye å si. Men i trenings sammenheng eller om man ikke er så nøye på å bytte mellom sanger hele tiden så er den perfekt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 14:08   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ipod shuffle - julegaveidé for 10-15 åringer?

Til trening er shuffle-en perfekt, men jeg tror vel ikke egentlig det var det Mandarin tenkte på.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 14:12   #14
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Hva annet har de på komplett.no i den prisklassen som skal passe til julegaver til den aldersklassen da? :har gavekort:

Gammel 10-11-08, 20:02   #15
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med et pcspill eller noe sånt?

Gammel 10-11-08, 20:13   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Ja det er gjerne kjekkere det.

Gammel 10-11-08, 20:34   #17
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis 15-åringen trener så er jo Shuffle genialt da. Jeg har ennå ikke hørt om noen som ikke finner en plass til Shuffle selv om de allerede har annen iPod.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-08, 23:02   #18
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Ja han trener og jeg tror egentlig dette vil falle i smak. Ellers går det mye i hårvoks, bøker og boxere til jul.

Gammel 16-11-08, 13:39   #19
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Helt perfekt
Dattera mi på 12 ønsker seg en -hun har større med skjerm fra før.
Jeg har en selv -elsker den.
Niesa mi på 13 fikk i bursdagsgave fra oss i sommer, hun elsker den også....Hennes storebror, fetter og lillebror (19, 15 og 11) ønsker seg til jul fordi de syntes hennes var så fin. Jeg bestilte med gravering fra apple sine sider.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-08, 13:44   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg ville heller ha kjøp en nano. Av den første typen. Tynn ,lett,enkel,fin og med skjerm.
Den er nesten enkeler å oppbevare når man trener en shufflen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.