|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Svart kort elastisk skjørt, hvor finner jeg det?Med voksende kul på magen trekkes de tidligere tekkelige tunikaene og oversized genserne mine stadig oppover, og jeg blir mer og mer uanstendig. Så da tenkte jeg at jeg kanskje kunne quickfixe med f.eks et svart, kort skjørt - sånn som bare er et elastisk stykke tøy i en tubeform. Så slipper jeg å kjøpe enda større tunikaer |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Svart kort elastisk skjørt, hvor finner jeg det?Vet ikke om skjørt, men Bella band har gjort at jeg kunne bruke flere topper litt lenger enn vanlig hvertfall. Er også fint nå som jeg ammer, slipper å vise magen.
![]() |
#3 |
.
![]() Sv: Svart kort elastisk skjørt, hvor finner jeg det?Takk for tipset, skal sjekke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: Svart kort elastisk skjørt, hvor finner jeg det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
.
![]() Sv: Svart kort elastisk skjørt, hvor finner jeg det?Ja se der, der var det noen skjørt. Tusen takk, skal ta en nærmere titt på de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svart kort elastisk skjørt, hvor finner jeg det?Vet ikke om det er helt er det du er ute etter, men Vero Moda selger lange t-skjorter som går godt over baken. De er ypperlige til en stor mage. Jeg bodde i dem i siste svangerskap, og hadde 5-6 stk. som basis under andre gensere og jakker. Brukte de helt fram til fødsel. T-skjortene har liten sløyfe i utringingen. Tror de finnes med lang arm også nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|