Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Avatarskifte

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 13:45   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Avatarskifte

Jeg får ikke til å skifte avatar. Bildet jeg skal laste inn er ikke for stort.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 13:46   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatarskifte

Du har jo en avatar, så noe må du da ha fått til.

Kan ikke hjelpe deg. Bare måtte innom tråden å se hva det handlet om.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 13:47   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatarskifte

Der kom det jo opp likevel. Fikk melding om at upload failed.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 13:53   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatarskifte

Ja, se der! Finfin avatar Frost.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 14:08   #5
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatarskifte

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Ja, se der! Finfin avatar Frost.

Tusen takk. Har tatt bilde selv. Sånn ser det ut her når det er mørketid.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 16:47   #6
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avatarskifte

Fin avtar. Sånn så det ut her også i dag.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 16:50   #7
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatarskifte

Kjempefin avatar.
(Jeg blir alltid forvirret når folk skifter avatarer for da kjenner jeg dem ikke igjen )

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 17:05   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatarskifte

Nydelig avatar!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 17:06   #9
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avatarskifte

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

(Jeg blir alltid forvirret når folk skifter avatarer for da kjenner jeg dem ikke igjen )



Men avataren var flott, altså!

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 17:14   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatarskifte

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.



Men avataren var flott, altså!


Jeg tenkte at jeg var såpass ukjent her at ingen ville oppdage det.

Fluke er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 17:28   #11
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatarskifte

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.


Jeg tenkte at jeg var såpass ukjent her at ingen ville oppdage det.

Jeg føler meg også ganske så ukjent her inne.
Regner med å bli litt mer kjent nå når jeg må være hjemme i 5 uker.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 20:30   #12
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avatarskifte

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.


Jeg tenkte at jeg var såpass ukjent her at ingen ville oppdage det.

Joo, jeg oppdaget det, men etter en god stund. Jeg kom etter hvert på at det var noe kjent med det nicket...

Forresten, fin avatar, Frost! Får litt hjemlengsel

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 21:26   #13
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Avatarskifte

Jeg har også byttet avatar.
Har ikke vært kjempeaktiv jeg heller, så det er kanskje ikke så mange som husker at jeg hadde denne i begynnelsen:


Syntes den ble litt vel nusselig i lengden, og fant en litt slemmere en:

Synes det er et veldig heftig bilde, men det gjorde seg ikke så bra som avatar, så nå er jeg litt søtere igjen.
Alle 3 er forresten Sphynxer, selv om de ser veldig forskjellige ut.

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 21:56   #14
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avatarskifte

Fin avatar du har byttet til Frost.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 21:59   #15
Robina
Aktiv
 
Robina sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 159
Robina er litt kul
Standard

Sv: Avatarskifte

Så fin avatar, Frost.

Robina er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 22:36   #16
Ryli
lissom sjarmør
 
Ryli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.912
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avatarskifte

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.


Jeg tenkte at jeg var såpass ukjent her at ingen ville oppdage det.

Du lurer ikke meg, nei!

Og @nne, nå må du bestemme deg snart!

Flott bilde, Frost!

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 22:44   #17
@nne
Ikke fra NM
 
@nne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
Innlegg: 301
@nne er litt kul@nne er litt kul@nne er litt kul
Standard

Sv: Avatarskifte

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Og @nne, nå må du bestemme deg snart!

Mener jeg har bestemt meg nå. Uansett, så holder jeg meg i hvert fall til et tema!

__________________
Barn er utrolig flinke til å etterligne. Samme hvor mye du strever med å lære dem folkeskikk, oppfører de seg akkurat som foreldrene sine
@nne er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 19:11   #18
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avatarskifte

Har byttet jeg å.. prøvde å bruke dette da jeg kom inn her, men fikk det ikke til.. men nå klarte jeg det! Håper dere kjenner meg igjen for det..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 19:53   #19
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avatarskifte

Jeg kjenner igjen bildet. Men å huske hvilken avatar du hadde før...

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 22:42   #20
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avatarskifte

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg kjenner igjen bildet. Men å huske hvilken avatar du hadde før...

Et tegnet hjerte som hadde flere lag. Godt forklart

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no