Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jakten på kjærligheten

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-08, 20:48   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jakten på kjærligheten

Datt opp en episode her og har ikke sett før.
Merkelig trønder gitt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 20:50   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jakten på kjærligheten

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Datt opp en episode her og har ikke sett før.
Merkelig trønder gitt.

Ja, huff. Lurer på hvilke damer som faller for han fyren der....
(etter å ha pratet noe særlig med han, mener jeg - ikke det. Fyren er jo nuskat han)

Gammel 11-11-08, 20:51   #3
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg rødmer her jeg sitter. Enn å skjemme seg ut slik da!

Gammel 11-11-08, 20:51   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Mang oppleve sikkert mæ som en toilling åsså" Nei, sier du det? Halve Norge antagelig.

Gammel 11-11-08, 20:57   #5
Left
Passiv

Standard

Hva skal man med en fyr som ikke takler mer enn det der for kjærligheten? Trukke han var så interessert i utgangspunktet jeg.

Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 20:58   #6
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Ja, han oppførte seg ikke særlig voksent. Men han Håvardtypen var jo direkte spydig flere ganger, skjønner godt at han ble oppgitt. I hvertfall ble det klippet slik.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 20:59   #7
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pussig type.

Gammel 11-11-08, 21:01   #8
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skulle til å lage samme tråden

Så min første episode for sesongen nå, og lurte på hva jeg egentlig har gått glipp av.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 21:05   #9
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde jeg vært Håvard (er det ikke det han som er igjen heter?) så ville jeg slitt med å bli forelsket i en jente som har latt denne fyren bli med så langt. Det er nok mye vi ikke har fått sett, men måten han forsøkte å ansvarliggjøre henne og be om en beklagelse for å ha latt Håvard gå videre virket rimelig psyk.

Gammel 11-11-08, 21:08   #10
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men er det bare meg som syns at det virker som hun ikke er interessert i å finne seg en kjæreste. Hun virker jo hyggelig, men så stiv da gitt. Skal man finne seg en kjæreste må man jo gi litt av seg selv.

Vi får jo ikke sett alt, men allikevel.

Gammel 11-11-08, 21:09   #11
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hadde jeg vært Håvard (er det ikke det han som er igjen heter?) så ville jeg slitt med å bli forelsket i en jente som har latt denne fyren bli med så langt. Det er nok mye vi ikke har fått sett, men måten han forsøkte å ansvarliggjøre henne og be om en beklagelse for å ha latt Håvard gå videre virket rimelig psyk.

Ja det kan du si, hvorfor i all verden ville hun ha han med videre?

Nå skulle jeg ønske jeg ikke hadde begynt å se på serien.

Gammel 11-11-08, 21:09   #12
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Gammel 11-11-08, 21:12   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Ble direkte flau over måten han oppførte seg på. Så barnslig da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-08, 21:34   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Ja, makan til barnslig. Men har går vel litt over streken han medfrieren når han spør trønderen om han trenger påfyll av hjernemasse.
Litt merkelig.

Ellers går latteren til hun fra Hardanger meg på nervene.

Gammel 12-11-08, 00:09   #15
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde sansen for denne trøndern før men nå tapte han seg skikkelig. Snakk om å være barnslig.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 00:14   #16
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Ja, han oppførte seg ikke særlig voksent. Men han Håvardtypen var jo direkte spydig flere ganger, skjønner godt at han ble oppgitt. I hvertfall ble det klippet slik.

Enig!!
Jeg kjente jeg ble ganske irritert av de småspydige kommentarene fra Håvard mange ganger. Men så vet vi ikke hva som egentlig skjer bak kameraet og hva som ikke kommer med på tv.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Jeg hadde sansen for denne trøndern før men nå tapte han seg skikkelig. Snakk om å være barnslig.

Jeg og. Han lagde liv, var seg selv.

Jeg ser jo ikke Jakten på kjærligheten, men det kommer liksom helt tilfeldig på hver gang.

Gammel 12-11-08, 08:39   #17
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Enig!!
Jeg kjente jeg ble ganske irritert av de småspydige kommentarene fra Håvard mange ganger. Men så vet vi ikke hva som egentlig skjer bak kameraet og hva som ikke kommer med på tv.

Jeg har faktisk bare tolket det som hans form for humor. Om humoren er god eller dårlig kan vel diskuteres, men jeg føler ikke at intensjonen hans har vært å være spydig eller slem.

Trønderen vet jeg nesten ikke hva jeg skal si om engang, jeg satt mest og måpte når hun i det hele tatt ba han med videre etter den samtalen.

Oppfører han seg sånn ellers i livet kan det ikke være en lett mann å forholde seg til verken som venn eller kjæreste.

Er egentlig lei hele Bonderomantikk kjenner jeg, syns kanskje de har med litt lite karismatiske friere i år, men nå er det vel ikke mange episodene igjen så jeg får vel se resten og.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 08:42   #18
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og dette ser dere på?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 08:55   #19
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis du snur situasjonen var det vel nettopp derfor Morten hadde problemer med å bli med videre, han hadde vel også problemer med å forelske seg i en jente som ville ha med en fyr som Håvard videre. Men i og med at hun selv ser ut til å ha en stokk opp en viss plass passer hun sikkert godt sammen med en arrogant og tørvittig type som Håvard. Aaaah - som jeg elsker reality...

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-08, 08:56   #20
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg har faktisk bare tolket det som hans form for humor. Om humoren er god eller dårlig kan vel diskuteres, men jeg føler ikke at intensjonen hans har vært å være spydig eller slem.

Det kan godt være hans for form humor og de fleste syns slikt er greit noen ganger. Men i følge serien så var det stadig slike kommentarer, som sikkert ikke var vondt ment. Men jeg vet selv at hvis det er personer jeg ikke liker/er trygg på eller ikke passer sammen med så ser jeg ikke humoren i det.
Men nå kan jo tv-folka "klippe og lime" som de ønsker, så det er kanskje litt vanskelig å tenke hvordan det er egentlig.

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Er egentlig lei hele Bonderomantikk kjenner jeg, syns kanskje de har med litt lite karismatiske friere i år, men nå er det vel ikke mange episodene igjen så jeg får vel se resten og.

Huffja! Vi får lide oss gjennom de siste episodene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.