|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Jakten på kjærligheten
Ja, huff. Lurer på hvilke damer som faller for han fyren der....
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Jakten på kjærlighetenHva skal man med en fyr som ikke takler mer enn det der for kjærligheten? Trukke han var så interessert i utgangspunktet jeg. |
![]() |
![]() |
#6 |
guru advisor
|
![]() Sv: Jakten på kjærlighetenJa, han oppførte seg ikke særlig voksent. Men han Håvardtypen var jo direkte spydig flere ganger, skjønner godt at han ble oppgitt. I hvertfall ble det klippet slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Jakten på kjærlighetenHadde jeg vært Håvard (er det ikke det han som er igjen heter?) så ville jeg slitt med å bli forelsket i en jente som har latt denne fyren bli med så langt. Det er nok mye vi ikke har fått sett, men måten han forsøkte å ansvarliggjøre henne og be om en beklagelse for å ha latt Håvard gå videre virket rimelig psyk.
![]() |
#10 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Jakten på kjærlighetenMen er det bare meg som syns at det virker som hun ikke er interessert i å finne seg en kjæreste. Hun virker jo hyggelig, men så stiv da gitt. Skal man finne seg en kjæreste må man jo gi litt av seg selv.
![]() |
#11 |
Glad
|
Ja det kan du si, hvorfor i all verden ville hun ha han med videre?
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() |
#14 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jakten på kjærlighetenJa, makan til barnslig. Men har går vel litt over streken han medfrieren når han spør trønderen om han trenger påfyll av hjernemasse.
![]() |
#15 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jakten på kjærlighetenJeg hadde sansen for denne trøndern før men nå tapte han seg skikkelig. Snakk om å være barnslig.
![]() |
#16 |
Erfaren
|
Enig!!
Jeg og. Han lagde liv, var seg selv.
![]() |
#17 |
⭐️⭐️⭐️
|
Jeg har faktisk bare tolket det som hans form for humor. Om humoren er god eller dårlig kan vel diskuteres, men jeg føler ikke at intensjonen hans har vært å være spydig eller slem.
![]() |
#19 |
seru
|
Hvis du snur situasjonen var det vel nettopp derfor Morten hadde problemer med å bli med videre, han hadde vel også problemer med å forelske seg i en jente som ville ha med en fyr som Håvard videre. Men i og med at hun selv ser ut til å ha en stokk opp en viss plass passer hun sikkert godt sammen med en arrogant og tørvittig type som Håvard. Aaaah - som jeg elsker reality... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Erfaren
|
Det kan godt være hans for form humor og de fleste syns slikt er greit noen ganger. Men i følge serien så var det stadig slike kommentarer, som sikkert ikke var vondt ment. Men jeg vet selv at hvis det er personer jeg ikke liker/er trygg på eller ikke passer sammen med så ser jeg ikke humoren i det.
Huffja! Vi får lide oss gjennom de siste episodene.
![]() |
|
|