Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Lappe ReimaTec-dress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 15:30   #1
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lappe ReimaTec-dress?

Ja, så skjedde det som så mange har advart meg om; ReimaTecdressen fikk en rift. Akkurat på rompa, så nå blir frøkna våt om hun setter seg på noe som ikke er tørt...

Det går jo ikke an å sy på noe der, det blir i hvertfall ikke tett. Men finnes det lapper av noe slag, som kan limes på eller liknende? Hva heter slikt, og hvor kan jeg kjøpte det?

Hva gjør man? Dressen er jo nesten helt ny, jeg vil helst slippe å kjøpe ny bare pga en liten rift. Håper dere kloke, erfarne quinder og menn der ute har noen gode råd.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 16:10   #2
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lappe ReimaTec-dress?

Kjøpte en brukt Reima til ztjerna, den er lappet på foten med noe som ser ut som reflekslimbånd. Han har badet med dressen på så lappen er like vanntett som resten. Sikkert noen her som vet hvor du får tak i sånt.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 16:15   #3
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lappe ReimaTec-dress?

På tekstilbutikker får man kjøpt sånne lapper til å lappe regntøy med, det kan sikkert brukes her også? Det er iallefall veldig enkelt, klippe til passe størrelse og lime på.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 16:27   #4
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lappe ReimaTec-dress?

Takk for tips! Da må jeg altså finne en passende tekstilbutikk. Noen tips i Oslo sentrum?

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 16:30   #5
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lappe ReimaTec-dress?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Takk for tips! Da må jeg altså finne en passende tekstilbutikk. Noen tips i Oslo sentrum?

Det ligger en rett ved Tbanen på Egertorget, ved siden av BikBok (tror jeg, ikke langt unna i alle fall.) Det er der jeg har kjøpt. Er det Øvre Slottsgate, tro?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 17:03   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lappe ReimaTec-dress?

Stikk innom en butikk som selger Reima dressene og spør om de har, for det pleier de å ha.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 17:18   #7
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lappe ReimaTec-dress?

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Stikk innom en butikk som selger Reima dressene og spør om de har, for det pleier de å ha.

Ja, har de det? Da prøver jeg det først. Takk for tips!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 23:58   #8
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lappe ReimaTec-dress?

Opprinnelig lagt inn av Bequita, her.

Ja, så skjedde det som så mange har advart meg om; ReimaTecdressen fikk en rift. Akkurat på rompa, så nå blir frøkna våt om hun setter seg på noe som ikke er tørt...

Det går jo ikke an å sy på noe der, det blir i hvertfall ikke tett. Men finnes det lapper av noe slag, som kan limes på eller liknende? Hva heter slikt, og hvor kan jeg kjøpte det?

Hva gjør man? Dressen er jo nesten helt ny, jeg vil helst slippe å kjøpe ny bare pga en liten rift. Håper dere kloke, erfarne quinder og menn der ute har noen gode råd.

Er dressen under et år og du har kvitering ( eller har brukt kort og finner den via nettbank) får du ny, det er nok litt vartiert fra butikk til butikk men send meg en pm så kansje jeg kan ordne det.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-06, 10:50   #9
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lappe ReimaTec-dress?

Er det sant? Wow! Håper det går an. Jeg har kvitteringen her, kjøpte dressen på Rudo i Ullevaalsveien. Skal spørre dem i morgen, jeg.

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-10, 11:28   #10
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lappe ReimaTec-dress?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Er dressen under et år og du har kvitering ( eller har brukt kort og finner den via nettbank) får du ny, det er nok litt vartiert fra butikk til butikk men send meg en pm så kansje jeg kan ordne det.

Reima Tec-dressen til poden ble kjøpt 29. desember. Nå er den full av hull på baken og er ekstremt slitt. Jeg tok den med til forhandler og de skulle ta den med til Oslo i går for å sjekke ut om det er reklamasjonsberettiget.

Jeg mener at reklamasjon er helt berettiget i vårt tilfelle, men i dag da jeg snakket med dama i butikken var de ikke sikre på om den kunne gå under reklamasjon. Jeg på min side er HELT sikker på at dette er en reklamasjonssak og er nå mildt sagt irritert.

Jeg kjøpte dressen fordi ungen trengte en dress, og nå er dressen i Oslo. Jeg ga rimelig grei beskjed om at vi trenger dressen tilbake (eller en ny dress) så fort som mulig fordi vi bare har en dress poden hater å gå i fordi den ikke er like romslig som reimadressen.

Jeg har spurt om pengene tilbake for å få kjøpt en ny dress et annet sted eller om jeg kan få en dress hos de, men får beskjed om at de ikke kan gi meg pengene tilbake før de har fått sjekket ut om det er en reklamasjonssak. Det kunne de ikke finne ut av før mandag 15. februar(?), og selv om de finner det ut da, så kommer vi til å gå uten ordentlig dress i flere dager etter det også.

Kan jeg gjøre noe med dette? Ja, annet enn bare å vente?

Vi trenger dressen nå.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no