Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Kjøre musikk på to anlegg samtidig

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-08, 19:17   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøre musikk på to anlegg samtidig

Problem: Jeg vil gjerne få kjørt musikken min både i stuen og på kjøkkenet, og da fortrinnsvis den samme musikken samtidig, i synk. Pr. i dag har jeg en Mac Mini koblet til anlegget i stuen gjennom vanlig kabling.

Det jeg hadde tenkt, var å kjøpe en iMac med et enkelt anlegg og kjøre dem i nettverk, men det viser seg da at selv om de to maskinene deler iTunes, kjøres den ikke på begge PCer samtidig. Da er jeg jo like langt (og atskillige tusenlapper fattigere for ikke å gå de meterne til stuen for å skifte musikk).

Er det noen som har noen geniale løsninger til dette? Det er ikke aktuelt å skifte anlegget i stuen, heller ikke forsterkeren, som koster mer enn en middels bruktbil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.