Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mobilanbefaling?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-08, 11:57   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mobilanbefaling?

Mannen maser om at jeg må ønske meg ny mobil til bursdagen min. Det er etter å ha vært vitne til at jeg gang på gang er nær å hive mobilen i veggen når jeg forsøker å skrive meldinger, ringe noen, bla opp i adresseboka eller hva som helst egentlig. Min SE K800i henger på tastetene. Det gjorde forsåvidt min forrige SE-mobil også. Resten av familien har også SE-mobil uten å ha opplevd det samme, så det er mulig det er meg det er noe galt med ...

Men jeg følger ikke med på mobilmarkedet, og trenger litt veiledning for å vite hvilken jeg bør ønske meg.

Jeg trenger først og fremst en mobil som er funksjonell til mitt bruk. Jeg er lite opptatt av design og slikt. (Ok: Jeg vil ikke ha en rosa mobil, men ellers betyr utseende lite).

• Tastene må ikke ha denne enormt irriterende tendensen til å henge seg opp.
  • Kameraet bør ta greie bilder, uten at det nødvendigvis er en kameramobil vi snakker om.
  • Den bør være en god del mindre enn den jeg har nå.
  • Jeg kommer ikke til å bruke den som mp3-spiller.
Forslag?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.