|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Jeg fikk det servert med spekeskinke som påkledning en gang. Det var godt. Har ikke oppskrift, da.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Pepre og (svært forsiktig salte) de romtempererte filetene. Surr spekeskinke rundt og fest med hyssing eller lignende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Marinere kjøttet en god stund - gjerne over natta - i en god marinade.
![]() |
#5 |
Titter innom
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bærum
![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Steke svinefileten kjapt i varm panne med salt og pepper. Ta et par plater med paideig (ferdigkjøpt frossen) og kjevle ut. Smør på hvitløkost. Pakk så svinefileten inn i deigen med hvitløksosten inn og stek i ovnen i ca. 30 min, til deigen er blitt brum og sprø. server med fløtegratinerte poteter, kokte grønnsaker og gjerne en soppstuing. Nam, nam! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Teller ned
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Hvis du har hel indrefilet er det kjempegodt å fylle den med brie og surre bacon rundt. Inn i oven på ca 200 grader i 20-25 min. Nam, nam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♡
|
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???
Som var det jeg skulle foreslå
![]() |
#8 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Sambo lagde et snitt i den, og la inni hakket hvitløk.
![]() |
#9 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Jeg er kanskje sær, men jeg elsker helstekt indrefilet av svin. Den klarer seg fint med bare salt og pepper, men det er viktig å steke den riktig. Brune på alle sider i ei jerngryte og sette til side med lokk over i ca. 20-30 min. Da blir den saftig og fin.
![]() |
#10 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Kutt fersk sopp i biter og stek det i smør. Krydre med salt og pepper. Ta soppen ut av panna. Skjær fileten i tynne medaljonger. Disse steker du på samme måte som soppen.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Jeg bruker alltid indrefilet av svin når jeg skal bruke svinekjøtt i f.eks. gryteretter eller i wok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppskrift med svineindrefilet???Blåmuggost er godt til svin, enten litt direkte på fileten (gjerne også innbakt), eller i saus.
![]() |
|
|