Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Julekalenderne er her

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 11:44   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Julekalenderne er her

http://hildes-konkurranseside.com/ Da har de første julekalenderne på nettet begynt å komme. Har tenkt å være med på en god del av dem i år også. I fjor vant jeg en drikkeflaske, men året før ble det mange premier på meg.

Vet noen om flere enn de som det er linket til på Hildes Konkurransesider, så legg gjerne ut en link her.

Gammel 18-11-08, 11:45   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julekalenderne er her

Jeg er med på alt som er. Får heldigvis påminnelse på mail hver dag, ellers hadde jeg aldri husket på det, hehe. Gleder meg.

Gammel 18-11-08, 11:48   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig stor og uoversiktelig den siden. Her er en bedre oversikt:

http://www.julekalendere.com/

Gammel 18-11-08, 11:55   #4
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Tusen takk for kalenderoversikta Iset! Skal følge med der også. Jeg syns Hildes konkurransesider er den best oppdaterte jeg da. Alle julekalenderne er merket med rødt. Julekalendere er moro!

Gammel 18-11-08, 12:11   #5
TBM
Passiv

Standard

Det var veldig mange julekalendere. Har dere virkelig tid til å sitte så mye på data'n? Jeg sliter litt med å få tid til 10 min på FP hver dag jeg...

Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 12:12   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Det var veldig mange julekalendere. Har dere virkelig tid til å sitte så mye på data'n? Jeg sliter litt med å få tid til 10 min på FP hver dag jeg...

Ja, jeg har altfor mye tid (foreløpig). Minsten sover MYE, og storesøster er i barnehagen. Men julekalenderne tar ikke mye tid, man får påminnelser på mail og det tar vel et sekund å svare på hver av dem. Men om du bare har 10 minutt til rådighet på pcen hver dag, så hadde nok ikke jeg heller prioritert julekalendere altså.

Gammel 18-11-08, 12:57   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takker for begge linkene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-08, 15:51   #8
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Ikke alle konkurransene på siden er julekalendere da, men det kommer flere etter hvert. Vil tro jeg er med på rundt femten stk hvert år. Som Iset sier tar det ikke lang tid, når man får påminnelse og link hver dag. Med ti minutter til rådighet, hadde nok heller ikke jeg prioritert kalendere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:07.