Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vil dere bruke mindre penger på julegaver i år?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-08, 12:01   #1
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Blunk

Vil dere bruke mindre penger på julegaver i år?

Handelsstanden spår en lavere omsetning til jul i år, og fra flere hold meldes det allerede om at vi kjøper mindre nytt (og dyrt), og mer brukt og billig. Jeg har bestemt meg for å bruke mindre i forbindelse med jula. Den såkalte krisen har ikke nådd oss, men vi trenger rett og slett ikke så mye nytt, og jeg er "lei av" å bruke så mye penger på gaver til perifere familiemedlemmer og venners barn, at vi i år - og sannsynligvis fremover - kommer til å gi bort en mindre "oppmerksomhet" enn tidligere. Jeg synes uansett ikke at julegaver trenger å være like dyre som bursdagsgaver...

Ikke skal jeg ønske meg særlig dyre gaver heller...

Hvordan er det med dere? Turer dere på som før, eller kniper dere inn - eller har dere alltid vært fornuftige??

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:06.