Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Flink husmor...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-06, 18:39   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Flink husmor...

I dag hadde jeg bestemt meg for å male, men så kom den derre husmor-ånden over meg, og jeg har vaska gulv, baket julekaker, brød og rundstykker.. Jeg er flink asså! Og mannen har vært ute og laget badestamp!!

Gammel 26-11-06, 18:41   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flink husmor..

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

I dag hadde jeg bestemt meg for å male, men så kom den derre husmor-ånden over meg, og jeg har vaska gulv, baket julekaker, brød og rundstykker.. Jeg er flink asså!

Får håpe husmorsyslene ga deg litt ekstra inspirasjon til malingen, da!
Flink, ja

Gammel 26-11-06, 18:44   #3
cilen

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Får håpe husmorsyslene ga deg litt ekstra inspirasjon til malingen, da!
Flink, ja

Ja nå er det så fint og ryddig her at det er på tide å dra fram alle malesakene, så det blir litt rotete igjen.. Har skikkelig lyst på atelier.. Når mannen er ferdig med den stampen, kunne han jo bygd en dobbel garasje med et stort rom til meg over! (....å drømme er jo lov!)

Gammel 26-11-06, 18:47   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja nå er det så fint og ryddig her at det er på tide å dra fram alle malesakene, så det blir litt rotete igjen.. Har skikkelig lyst på atelier.. Når mannen er ferdig med den stampen, kunne han jo bygd en dobbel garasje med et stort rom til meg over! (....å drømme er jo lov!)

I mine unge år jobbet jeg som dagmamma hos ei som drev med maling. Hun fartet rundt på utstillinger og solgte en del malerier. De hadde digert hus, dobbelgarasje og svært atelier over garasjen.
Du er nok der en dag du også, skal du se

Gammel 26-11-06, 18:48   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjempeflink!

Jeg fikk dårlig samvittighet av å lese denne tråden....her ser det passe bombet ut.

Mikkeline er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 18:55   #6
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag hadde jeg bestemt meg for å male, men så kom den derre husmor-ånden over meg, og jeg har vaska gulv, baket julekaker, brød og rundstykker.. Jeg er flink asså! Og mannen har vært ute og laget badestamp!!

Gammel 26-11-06, 18:58   #7
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

hihi.. Skal jeg sende ånden ned til deg?

Gammel 26-11-06, 18:59   #8
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

I mine unge år jobbet jeg som dagmamma hos ei som drev med maling. Hun fartet rundt på utstillinger og solgte en del malerier. De hadde digert hus, dobbelgarasje og svært atelier over garasjen.
Du er nok der en dag du også, skal du se

Tenk så deilig det hadde vært da... Kombinert med en bar, en badstu, og utgang til badestampen..

Gammel 26-11-06, 19:36   #9
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flink husmor...

Så flink du har vært :klappe:

Selv har vi vært på englemarked i dag ved stranda. Vi har kost oss med god søndagsmiddag og jeg har funnet stoff og jesus og maria-bilde til å lage adventspose til aktivitetsadventskalenderen. Tror den kommer til å bli skikkelig fin. Får se om jeg får satt meg ned med symaskina i stedet for laptopen i kveld i stedet for...

Huset er ikke så ille rotete forresten, og til onsdag kommer vaskehjelpa igjen for første gang. Passer helt perfekt for onsdag kveld skal jeg ha venninnebesøk.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 19:39   #10
malena

malena sin avatar

Standard

Tenk så deilig det hadde vært da... Kombinert med en bar, en badstu, og utgang til badestampen..

Gammel 26-11-06, 20:10   #11
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

hihi.. Skal jeg sende ånden ned til deg?

Jeg skal si deg det at jeg har hatt fem unger i dag, hjulpet min far med middagen. Tatt oppvasken etter 11 stykker, og nå har jeg ryddet og vasket huset siden jeg skrev forrige innlegg! Har funnet frem adventstaken og ett par juleduker... Og så har jeg pakket alt klart til reisen i morgen. Nå skal jeg legge meg, for jeg skal tidlig opp og reise på 11 timers togtur med ungene til Bergen!

Gammel 26-11-06, 20:12   #12
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg skal si deg det at jeg har hatt fem unger i dag, hjulpet min far med middagen. Tatt oppvasken etter 11 stykker, og nå har jeg ryddet og vasket huset siden jeg skrev forrige innlegg! Har funnet frem adventstaken og ett par juleduker... Og så har jeg pakket alt klart til reisen i morgen. Nå skal jeg legge meg, for jeg skal tidlig opp og reise på 11 timers togtur med ungene til Bergen!

DU ER GOOOOOO!!!!! Stolt av deg vennen! Det er alltid deilig å ha deg på besøk, for du er så flink til å hjelpe til..

Gammel 26-11-06, 20:19   #13
cilen

cilen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Så flink du har vært :klappe:

Selv har vi vært på englemarked i dag ved stranda. Vi har kost oss med god søndagsmiddag og jeg har funnet stoff og jesus og maria-bilde til å lage adventspose til aktivitetsadventskalenderen. Tror den kommer til å bli skikkelig fin. Får se om jeg får satt meg ned med symaskina i stedet for laptopen i kveld i stedet for...

Huset er ikke så ille rotete forresten, og til onsdag kommer vaskehjelpa igjen for første gang. Passer helt perfekt for onsdag kveld skal jeg ha venninnebesøk.

Det var fint og ryddig når vi var hos dere!! Fikk faktisk dårlig samvittighet, da jeg så systemet på lekene dere hadde på barnerommet...

Gammel 27-11-06, 02:36   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er kjempeimponert over de som er så effektive.

Her i heimen er det litt kaos (som vanlig) men har ikke vært helt i form denne uka da.
Men var på juleverksted i barnehagen til minsten i dag.
Etter 2 timer der var jeg helt utslitt og sov i 4 timer på sofaen.
Skal bli godt å bli bra igjen, og komme i orden til jul.

Gammel 01-12-06, 09:59   #15
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det var fint og ryddig når vi var hos dere!! Fikk faktisk dårlig samvittighet, da jeg så systemet på lekene dere hadde på barnerommet...

System?Vil vite mer!

Gammel 01-12-06, 15:14   #16
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du er effektiv! Gid det var meg......

Gammel 01-12-06, 16:04   #17
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så flink du har vært i dag.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 01-12-06, 16:07   #18
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er så godt når det er gjort!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.