Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farge på veggene i stua?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-08, 15:20   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.731
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farge på veggene i stua?

Vi har måttet rive tv-stua fordi vi har et gammelt hus uten isolasjon. Dermed ble det litt hastig bestemt at vi skal ha mdf-plater i perlestaff-mønsteret (som finnes originalt i huset). Spørsmålet nå da er hvilken farge skal vi ha? Vi har en mørk brunn skinnsalong, mørkt salongbord og forhåpentligvis snart ny spisestue. I spisestue-delen har vi nå en jordfarge (som jeg er innmari fornøyd med), men det er tapet og også denne må fjernes for å isolere til sommeren.

Jeg ser for meg at de mørke møblene etterhvert vil bli byttet ut, så jeg lurer på om kanskje en farge ala Fjærlett er det lureste? Jeg liker ikke hvit eller tilnærmet hvit, synes det blir for kjedelig.. Noen som har erfaring med en litt varm, dog nøytral veggfarge?

(vi har symi på soverommet, men den blir for mørk i stua synes jeg)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no