Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spørsmål ang tombola

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-08, 19:54   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Spørsmål ang tombola

Min sønn vi ha tombola og gi inntekten til Redd Barna. Dette er helt hans intiativ og jeg syntes det var så flott at jeg føler jeg må hjelpe ham å få det til.
Han har samlet leker han ikke bruker, fått oldemor til å strikke grytekluter,svigermor til å donere noen vaser,pappaen bidrar med litt småting, og mammaen til å bake muffins.
Så er spørsmålet; Synes å huske at man må ha tillatelse fra politiet e.l for å gjennomføre noe slik??? Kan man stille seg hvor som helst eller må man ha tillatelse, og event hvem trenger man tillatelse fra hvis man vil stå på torget?

Noen som vet?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.