|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Fotoapparat til 6-åring?Er det veldig dumt å kjøpe digitalt fotoapparat til ei jente på 6 år? Finnes det kanskje noen som er litt solide?
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fotoapparat til 6-åring?Poden på 3 år har et Fisher Price barnekamera nå, og jeg har tenkt at han sikkert er klar for et "vanlig" digitalkamera neste år.
![]() |
![]() |
#3 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fotoapparat til 6-åring?Storesøster fikk låne vårt da hun var seks, og tok så mange interessante bilder at hun fikk sitt eget til jul. Det er utrolig artig å se hva unger tar bilder av.
![]() |
#4 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Fotoapparat til 6-åring?
Og fryktelig mange uinteressante, av f.eks det meste vi har i stua. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fotoapparat til 6-åring?Min 7-åring har tatt bilder lenge.
![]() |
#6 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Fotoapparat til 6-åring?Rimelige kameraer: http://prisguide.hardware.no/vis_kat...ring=min_price
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work. Sist redigert av Mauser : 24-11-08 kl 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Fotoapparat til 6-åring?
Speilreflekskameraet får hun ikke touche |
![]() |
![]() |
![]() |
|