|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Hva slags gardiner har barna deres? | |||
Liftgardiner |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 6,84% |
Gardinhøyder |
36 | 30,77% |
Rullegardin |
6 | 5,13% |
Persienne |
6 | 5,13% |
Panelhøyder |
0 | 0% |
Kombinasjon av rullegardin og gardinhøyder |
54 | 46,15% |
En annen kombinasjon |
5 | 4,27% |
Annet |
2 | 1,71% |
Deltakere: 117. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneVi pusset opp det største soverommet i høst og ga til de to eldste barna. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva slags gardiner jeg skal ha til dem. Siden det er gutt og jente som deler, vil jeg enten at de får hver sine gardiner ved siden av hverandre, eller en gardin som passer begge. Vinduene er veldig store, og dekker nesten hele veggen; det ene er 174 cm bredt og det andre er 100 cm - men de står helt inn til hverandre. Jeg kan ikke ha noe som henger langt ut fra veggen, fordi et skap åpner seg mot vinduet og vil da butte imot evt det som henger ut og jeg vil ikke klare å åpne skuffene.
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneVi har Marimekko-gardiner, samme som vi har på stuen, men grønne på Poderommet:
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneLystett rullegardin - that's it.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneDe var fine Skilpadda! Og jammen har knerten her lik sofa som poden.
![]() |
#7 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneEldstejenta har beige liftgardiner fra Ikea. Minstemor har to små vindu med trepersienner og ei verandadør med panelgardin.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneVanlige gardinhøyder, fort tiden arvet Løevenes konge, OG lystet rullgardin. En gang når gutta får nye og ikke minst egne rom blir det nok litt mer fancy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneGardinhøyder + lystett rullgardin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneGardinhøyder fra Ikea og lystett rullegardin. Jeg svarte feil i undersøkelsen - så ikke rullegardin-kombinasjonen.
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneLystette grullegardiner på begge rommene og ferdigsydde gardinhøyder utenpå. Lilebror har Cars, storebror har Supermann.
![]() |
#15 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneUngene her har hvert sitt rom. De har rullgardiner og gardinlengder. Storesøster har Sunniva (fra kaptein Sabeltann) og Lillebror har motiv fra filmen "Cars". Lillesøster har foreløbig ikke eget rom.
![]() |
#16 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneKun lystette rullegardiner.
![]() |
#17 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneStoresøster har florlette gardiner og lystett liftgardin, lillesøster har kun lystett liftgardin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
er her
|
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneRullegardin og gardinhøyder til 4 åringen. Minsten har ikke fått rullgardin for han har lystette gardiner, men de skal muligens byttes ut en gan i fremtiden, da blir det rullgardin der også.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-enePå rommet til guttene her har vi gardinhøyder og lystett rullegardin. Det har vi hjemme også når jeg tenker meg om. |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva slags gardiner henger på barnerommet/-eneVi har ikke gardiner. |
![]() |
![]() |
|
|