Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mette Møller :hjerter: - noen som kjenner til dette merket? (bilder)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-08, 00:43   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mette Møller :hjerter: - noen som kjenner til dette merket? (bilder)

Jeg har forelsket meg fullstendig i disse klærne, som jeg fant på nett i dag. De er fra Mette Møller i Oslo.
Er det noen som har klært herfra, som kan si noe om kvalitet og størrelse?
Tror nok jeg skal kunne blakke meg bra der...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 00:44   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mette Møller :hjerter: - noen som kjenner til dette merket? (bilder)

Har aldri sett det merket, men det var fine klær. Særlig kjolen i midten.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 00:46   #3
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var jo ikke bare kjoler der da - men det var visst det jeg plukket ut Noen søte barneklær også!

Gammel 29-11-08, 00:53   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

knallfine, men så ikke noe nettbutikk på siden jeg.

Gammel 29-11-08, 00:55   #5
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 00:55   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, den grønne der var fin!!

Gammel 29-11-08, 01:03   #7
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

knallfine, men så ikke noe nettbutikk på siden jeg.

Det var handlekurv og legg-i-handlekurv-knapp nederst på siden, og sånn betal-med-visa greier
Jeg stikker vel uansett innom atelieret (!) tenker jeg, synes det er for dyre klær å kjøpe uprøvd...

Gammel 29-11-08, 01:04   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

De klærne var veldig deg, m^2. Kommer sikkert til å passe deg fantastisk bra.

Gammel 29-11-08, 01:05   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var lekkert!!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 01:06   #10
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har flere venninner med klær derfra. jeg aner ikke hvordan de er i størrelsene, men de er i alle fall superlekre på mine venninner. Nydelig kvalitet og snitt.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 01:09   #11
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har! Jeg liker klærne skikkelig godt og har en del av dem. Det er jevnt over god kvalitet, men de skal jo behandles som andre ullklær da. Størrelsene er ganske standard, heller bittelitt store i størrelsene vil jeg si. Altså, om man svinger mellom 38/40 f.eks så kan man ta 38, er min erfaring.

Gammel 29-11-08, 01:14   #12
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det var handlekurv og legg-i-handlekurv-knapp nederst på siden, og sånn betal-med-visa greier
Jeg stikker vel uansett innom atelieret (!) tenker jeg, synes det er for dyre klær å kjøpe uprøvd...

eh... scrollbar.. har jeg hørt om det tro?
Takk.

Gammel 29-11-08, 01:15   #13
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, er det ull?? Fikser ikke ullplagg i noen særlig grad......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 01:23   #14
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Noen butikker som selger disse?

Gammel 29-11-08, 10:46   #15
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den grønne kjolen var så fin!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 10:49   #16
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte

Noen butikker som selger disse?

Mette Møller har showroom på Grünerløkka .

Jeg lurer på om jeg skal ønske meg en genser derfra til jul.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 11:06   #17
Nina
pretty ballerina

Nina sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å det var fine klær, likte spesielt godt den grønne kjolen.
Tror det blir en tur på Grünerløkka i dag.

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 11:12   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk fine, og fasongen passer meg ganske bra.
Får bli til neste år.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 11:15   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser str går opp i xxl.

Gammel 29-11-08, 11:17   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Evt denne til over 18 000!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.