|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Findus-spill på nett? (Evt. hjelp til mulig innstallering av spill ...)Jeg er alene med ungene i dag (dvs. mangler datamannen min), og poden fant sitt gamle gubben og katten spill i boden. Men det virker som jeg ikke får installert det, fordi "classic-miljøet ikke lengre støttes" får jeg beskjed om.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Findus-spill på nett? (Evt. hjelp til mulig innstallering av spill ...)Mac? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Findus-spill på nett? (Evt. hjelp til mulig innstallering av spill ...)Ja, Mac, det er nok fordi den er for ny tenker jeg. Det er sikkert en grunn for at mannen har plassert den i boden.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Findus-spill på nett? (Evt. hjelp til mulig innstallering av spill ...)Ja, er nok det. Mac OS X 10.4 var vel det siste som hadde støtte for Classic-miljøet, og da bare på PowerPC-baserte Mac-er. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Findus-spill på nett? (Evt. hjelp til mulig innstallering av spill ...)Nei, vi har ikke kommet så langt enda. Kanskje jeg skal be HP se på det, så gutten får spilt spillene sine.
|
![]() |
|
|