Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg deler av min livsvisdom

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-08, 12:59   #1
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg deler av min livsvisdom

En ny ting har jeg erfart. Nemlig at det kan være ørlittegrann uheldig å komme på at øyebrynene burde vært fikset når det er tidlig på morgenen, travelt og tre unger står og drar deg i bein og armer. Da er det nemlig lett å sette feil tupp på øyebrynsskjæreren og ende opp omtrent uten bryn over det ene øyet. -Og er det ene brynet nesten borte må man jo bare redusere det andre brynet tilsvarende.

Glad jeg har langt hår å gjemme uhellet bak. Og så håper jeg at mye er grodd ut igjen når helga er over.

Sist redigert av Kaija : 29-11-08 kl 16:10.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 13:01   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg deler av min livsvisdom

Auda...

Gammel 29-11-08, 15:18   #3
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Oops...

Jeg klarte noe lignende en gang. Jeg hadde dårlig tid en morgen, og ville ikke rekke å nappe. Så jeg brukte barberhøvelen for å ta det grøvste. Det har jeg gjort flere ganger, og det går greit. Men denne ene morgenen var jeg nok litt for trøtt. Plutselig hadde jeg bare 2/3 øyenbryn på høyre side. Takk og lov for øyenbrynsblyanten som lå i sminkepungen, og som jeg egentlig aldri brukte!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 21:29   #4
kattekvinne
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2008
kattekvinne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Morgenen er eit dårleg tidspungt for å bruke skarpe redskap. Eg har opplevd, opp til fleire gongar, at ein effektiv leggbarbering ikkje blir så effektiv som planlagt fordi effektiviteten går utover kvaliteten på barberinga. Ofte dreg eg med store hudfiller, så blodet renn og eg må bruke kostbar tid på å sette på plaster.

kattekvinne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 21:30   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kattekvinne, her.

Morgenen er eit dårleg tidspungt for å bruke skarpe redskap. Eg har opplevd, opp til fleire gongar, at ein effektiv leggbarbering ikkje blir så effektiv som planlagt fordi effektiviteten går utover kvaliteten på barberinga. Ofte dreg eg med store hudfiller, så blodet renn og eg må bruke kostbar tid på å sette på plaster.

Aue!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:21   #6
Skvetten
Passiv

Standard

Huff da. Jeg prøver å la være å barbere meg om morgenen, det ender nemlig alltid i et blodbad.

Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:24   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ai.
Det minnet meg på at brynene mine burde plukkes litt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:24   #8
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Fikser bryn på salong jeg, strålende fornøyd hvergang.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:26   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Tror jeg skal si meg fornøyd med buskasøyenbrynene mine.

Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 22:59   #10
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Tror jeg skal si meg fornøyd med buskasøyenbrynene mine.

Stort sett er jeg fornøyd med mine også. Eller kanskje jeg egentlig velger å ignorere buskebryna. Men så var det en øyebrynstråd her på FP som minte meg på at det var mange måneder siden jeg hadde stelt med bryna mine... Kan jeg skylde på FP, tro?

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.