|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Jeg deler av min livsvisdomEn ny ting har jeg erfart. Nemlig at det kan være ørlittegrann uheldig å komme på at øyebrynene burde vært fikset når det er tidlig på morgenen, travelt og tre unger står og drar deg i bein og armer. Da er det nemlig lett å sette feil tupp på øyebrynsskjæreren og ende opp omtrent uten bryn over det ene øyet. -Og er det ene brynet nesten borte må man jo bare redusere det andre brynet tilsvarende. Sist redigert av Kaija : 29-11-08 kl 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Jeg deler av min livsvisdomOops...
![]() |
![]() |
#4 |
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
![]() Sv: Jeg deler av min livsvisdom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
Aue!
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg deler av min livsvisdomHuff da. Jeg prøver å la være å barbere meg om morgenen, det ender nemlig alltid i et blodbad. |
![]() |
![]() |
#8 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg deler av min livsvisdomTror jeg skal si meg fornøyd med buskasøyenbrynene mine. |
![]() |
![]() |
#10 |
WF: Sausnebbet
|
Stort sett er jeg fornøyd med mine også. Eller kanskje jeg egentlig velger å ignorere buskebryna. Men så var det en øyebrynstråd her på FP som minte meg på at det var mange måneder siden jeg hadde stelt med bryna mine... Kan jeg skylde på FP, tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|