|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvem synes du i ditt ekte-, samboerskap er mest egnet til å ta vare på barna | |||
| Kvinnen |
|
19 | 12,03% |
| Mannen |
|
9 | 5,70% |
| Begge to like mye |
|
123 | 77,85% |
| Dustepoll |
|
7 | 4,43% |
| Deltakere: 158. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseMed tanke på trådene om "kvinne, en risikosport" og andre tråder nå, så lurer jeg på hva dine tanker er om barnefordeling dersom (gud forby) ditt ekte- eller samboerskap skulle gå i oppløsning. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseBegge to like mye.
|
|
|
#4 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseJeg mener vi er likt stilt her. Om det skulle skje, så tror jeg vi ville ha vært like interesserte i å se barna mest mulig. Og barna ville hatt det like godt om de var hos den ene eller den andre etter mitt syn.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseJeg er helt klar på at vi begge to er like egnet.
|
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseBegge to like mye. Utvilsomt.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisse
Jeg er helt enig med deg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseBegge er like godt egnet. Jeg mener at vi utfyller hverandre på en sånn måte at barna ikke kunne unnvært noen av oss i det daglige. Vi har derfor inget annet valg enn å holde sammen
|
|
|
#10 |
|
Tankefull
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseStemte begge to, men det er ikke til å komme unna at det hadde krevd mye mer omstilling for far i huset. Han bruker 3 timer hver dag på å pendle til jobb, og slik det er i per. i dag kunne han hverken levert eller hentet i barnehage.
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseHer er vi nok uenige vi to, mannen ville ha sagt at jeg var det, men jeg er uenig. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseVi hadde nok forsøkt delt omsorg, siden barna hele tiden har vært vant til at mamma og pappa har vært omtrent like mye på banen. Om det ikke hadde fungert måtte vi ha funnet en annen løsning. Eldste hadde nok kanskje ønsket å bo hos pappa, minsten er mer mammadalt enda. Men å dele søsken, hvor heldig er det? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseJeg svarte begge to selv om jeg er separert. (ble det i sommer)
|
|
|
#15 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseBegge to, like mye, men om vi hadde gått fra hverandre nå hadde det nok vært jeg som hadde hatt hovedomsorgen.
|
|
|
|
#16 |
|
ctrl+z
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseDa jeg ble gravid første gang for ti år siden ville mannen diskutere dette. Han ville da ha meg med på å ha en kjøreregel om at det ble 50/50 hvis vårt forhold endte med brudd. Jeg ser at dette er det beste for de voksne, men det avhenger jo at man kan samarbeide og bo i gåavstand. (synes jeg) Jeg håper aldri det blir et valg jeg må ta stilling til.
|
|
|
#17 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseBegge, men om det skulle skje så tror jeg kanskje det ville være best for ungen å bo hos meg pga de andre søsknene hans.
|
|
|
#19 |
|
Tåler regn
|
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseBegge to. Vi utfyller hverandre godt. Men jeg håper aldri jeg havner i en slik situasjon at jeg må tenke på det. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Barnefordeling ved en evt skilsmisseJeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva jeg egentlig synes. 50/50 er ikke best for barna tror jeg. Mener i utgangspunktet at de har best av å ha et sted de kaller hjemme. Men dette kan variere fra barn til barn. Min jente (som er skilsmissebarn) er veldig mammajente og faren er veldig upålitelig og hadde følt at hun var mer til stress enn noe annet. Han hadde ikke passet til å måtte tenke på barnevakt når han impulsivt finner ut at han skal ut på byen eller noe.
|
![]() |
|
|