Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Jeg skal/MÅ kjøpe nye gardiner. Hjelp

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-08, 14:04   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skal/MÅ kjøpe nye gardiner. Hjelp

Mann malte stua [som var lys tosca] sist jeg var på samling. Uten min tillatelse


Han kjøpte ben hvit men det ble ikke helt det da ble mere krem aktig.
Stua er ikke så stor. har et vanlig vindu. 2 "store" 90*140 og i et hjørne en hveranda dør.

Tenkte jeg skal bestille fra Ellos.

Men hvilken farge bør de ha?




Disse har jeg sett på :




Er åpent for alt. Jeg trenger virkelig hjelp. Jeg har vært på kid å sett men fant ingen jeg likte..

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 14:21   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal\MÅ kjøpe nye gardiner. Hjelp

De panelgardinene du viser over her var fine!

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 14:59   #3
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg skal/MÅ kjøpe nye gardiner. Hjelp

Vi kan jo godt få se bilder av stuen slik at vi ser stilen gardinene skal passe inn i da ...

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 15:14   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg skal/MÅ kjøpe nye gardiner. Hjelp

Vanskelig å svare på siden vi ikke vet hvilke farger du har på det andre i stua

  Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 15:53   #5
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal/MÅ kjøpe nye gardiner. Hjelp

Bilder av stua er et must.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 16:21   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal/MÅ kjøpe nye gardiner. Hjelp

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Vi kan jo godt få se bilder av stuen slik at vi ser stilen gardinene skal passe inn i da ...


øøøh
nei ikke i dag
Mann ble jo aldri ferdig til jeg kom hjem så han henger opp lys


Andre i stua. sofa med øy som er grå. kjissebær farget bord, høytalere og dvd hyller på vegg. og grå tv bord med tv på
og en svart vedovn

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-08, 17:11   #7
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg skal/MÅ kjøpe nye gardiner. Hjelp

Ut fra hva du beskriver av stua di, ville jeg hatt noe med litt mer farge på enn det du har vist frem. De røde var forresten fine, men tror jeg ville hatt noe lilla jeg. Hvis du liker lilla ja

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no