Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Farge undertøy?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-12-08, 10:25   #1
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Spørsmål

Farge undertøy?

Vil det bli bra? (Tenker på å farge den svart.)

Har en undertøysbody jeg er så kjempefornøyd med, men den er offwhite mens den stort sett brukes under svarte/mørke klær. Og siden jeg har mye kjoler med V-utringning blir det vel synlig med lyst under.

Jeg har prøvd å finne en i svart også, men finner ingen som passer like fint. (Bruker G cup så jeg har ikke flust å velge i for å si det sånn.)

Noen som har noen tips? Har aldri farget noe tøy, så jeg må eventuellt ha det inn med teskje.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-08, 22:28   #2
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge undertøy?

Mulig du allerede har funnet ut av dette siden svaret kommer så seint ...
Det man må tenke på er at forskjellige typer stoff tar farge forskjellig. Ikke alt tar farge i det hele tatt.
Mest sannsynlig vil selve bodyen ta til seg farge, men sømmene forblir hvite ...

Lykke til!

Gammel 13-12-08, 16:40   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Tusen takk for svar! (Bedre sent enn aldri.)

Har ikke turt å gjøre noe med den enda og spørs om jeg lar det være. Ville vært krise om den ble ødelagt.
Men den skulle så absolutt vært svart...

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-08, 17:07   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Undertøy tar farge veldig forskjellig. Jeg synes det veldig ofte blir lekkert, f.eks farget jeg en blonde-BH grønn for en uke siden (hva gjør man ikke for å forføre en biolog, liksom... ) og størstedelen ble blekgrønn mens enkelte blondefelt ble mørkegrønne osv. Men svart tror jeg ikke blir noe fint, rett og slett, jeg tror den kan se litt grå og kjip ut på store deler av den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.