|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() En tråd til om innsiden av stekeovnerI dag var den store dagen da komfyren skal vaskes inni. |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovnerHar du forsøkt vanlig ovnsrens (lut)? Sprayes på i kald ovn og lar det stå gjerne over natten før det vaskes av med fuktig klut.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovnerLut er ikke forsøkt. Får man det på matbutikken? |
![]() |
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovnerSvint
![]() |
#5 |
Etylbarbital
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovnerDu får ovnsrens i vanlige dagligvareforretninger, ja.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovnerVeronal - er det noe annet enn den mr. muscle har? Den har jeg prøvd. |
![]() |
![]() |
#7 |
Etylbarbital
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovner
Jeg husker ikke merket. Jeg trodde det var Mr. Muscle, men det høres ikke sånn ut fra beskrivelsen. Det står på flasken at den kan kun brukes på kald ovn. (Du varmet opp til 250 grader?) Jo lengre du lar det virke - jo større effekt.
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovnerNei, det var ikke mr muscle jeg varmet opp. |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovnerDa har jeg brukt skalpell. Skånsomt.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovnerJeg misliker sterkt innsiden av stekeovner, gleder meg til å få en selvrensende en gang. Vi har prøvd diverse og aldri fått vekk alt. Kanskje vi må bruke skalpell vi også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: En tråd til om innsiden av stekeovnerSkalpell - kanskje det er tingen ja - eller den skrapedingsen til toppen. Det skal testes! Takk. |
![]() |
![]() |
|
|