Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnas hus

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-08, 11:38   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Sint!

Barnas hus

Jeg ringte barnas hus for 3 uker siden å bestilte ett svart oth trekk. Joda, ikke noe problem det.
Har ikke hørt noe, og har ringt å purret. Og NÅ fant de ut av at de ikke hadde noen(nei for de skulle jo bestille!!!) og om de ikke hadde noen inne i kjeden så fikk de ikke tak i før i MARS!

Hvor ellers kan jeg få tak i på nett? Gjerne norske nettbutikker.

De er så udugelige noen ganger. Akkurat som de ville bestille noe i en vare til meg i en størrelse som ikke eksisterer i det produktet...

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 11:51   #2
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnas hus

Biteringen.no?

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 11:58   #3
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg ringte barnas hus for 3 uker siden å bestilte ett svart oth trekk. Joda, ikke noe problem det.
Har ikke hørt noe, og har ringt å purret. Og NÅ fant de ut av at de ikke hadde noen(nei for de skulle jo bestille!!!) og om de ikke hadde noen inne i kjeden så fikk de ikke tak i før i MARS!

Hvor ellers kan jeg få tak i på nett? Gjerne norske nettbutikker.

De er så udugelige noen ganger. Akkurat som de ville bestille noe i en vare til meg i en størrelse som ikke eksisterer i det produktet...

Ehh - er ikke dette et tegn på at man kan bli litt for opptatt av fargen på et trekk?

Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 12:39   #4
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Er skikkelig misfornøyd med servicen på Barnas Hus selv. Det er spesielt en dame der som virker så vanvittig uengasjert at jeg nesten blir provosert. Får ihvertfall ikke lyst å handle noe. Biteringen.no har ja, ogå ligger det jo mye ute på Finn. Ellers er det jo alle disse utenlandske kjedene da, babyjungle.nl osv

iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 12:47   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnas hus

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 13:32   #6
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg leverte inn en vogn til rep på Barnas Hus i august. Jeg har fortsatt ikke fått den tilbake.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-08, 13:35   #7
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Jeg leverte inn en vogn til rep på Barnas Hus i august. Jeg har fortsatt ikke fått den tilbake.

Hvis dette var en reklamasjon, har de etter forbrukerkjøpsloven enten 2 uker, eller det som kan anses for rimelig tid, på seg til å fikse den, så her er det bare å ringe å si du skal ha lånevogn, minst. Ring og purr hver dag, så skal du se de blir så lei av deg at de fikser den.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-08, 18:00   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Ehh - er ikke dette et tegn på at man kan bli litt for opptatt av fargen på et trekk?

Hva mener du her?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.